Omega Ultraman

Bij hype gewoon niet doen. Je wordt genaaid.

1500-2000 is niks op zo’n bijzondere limited @lasteraar
Toch? Gooi even een plaatje er in.

De 3e vandaag. Zoals ik al zei, warme broodjes! Wel het duurste broodje maar geen primeur! Qua prijs dan wel weer :thinking:

Haha…:sweat_smile:

Maar het is niks voor mij… wil gewoon een stalen band. Vind het persoonlijk niet fijn dragen zo’n nato.
Probeer het een paar daagjes op HF en anders gaat ie het grijze circuit in.

Dus HF’ers… pak die kans!

Vind het verborgen logotje op de wijzerplaat wel erg tof.
Morgen nog snel wat hippe foto’s ervan maken voor het archief voordat hij weer vertrokken is.

1 like

Wat heeft die van jou extra tov die van Pim om die 1500 euro te rechtvaardigen :yum:? Of is dat gewoon omdat ie vsn jou is geweest?

2 likes

Niet zo zeuren jaap… jij verdient ook dik op die klokjes van je.
Ding is net uit, en gezien een pepsi al het dubbele doet valt dit nog allerminst mee.

1 like

Haha, dat gaat dus nooit lukken. Een beetje gek is men hier wel, maar niet zó gek. :joy:

Oh wacht. Nu is die van @bauhaus ineens een koopje! Rennen! Kopen kopen koopavond! Ik ben toch niet gek?

Jij wil gewoon die 2.500 euro’s op je rekening :thinking::thinking:

2 likes

Ik ook.

1 like

#metoo

3 likes

Helaas, wij zijn geen lasteraars.

2 likes

En ook geen Helden.

3 likes

Hoe “limited” is dat kreng eigenlijk wanneer er op dit forum in dit kleine kikkerlandje al drie te koop staan?

2 likes
1 like

Dat antwoord is ook zo’n enorme “ik sla de plank echt volledig mis” opmerking. Eentje die in deze discussies overigens altijd wel een paar keer gemaakt wordt.

We hebben het hier niet over een horloge dat ooit is gekocht, met veel liefde gedragen is, af en toe een beurtje heeft gekregen en vervolgens tegen marktwaarde wordt verkocht.

Het gaat hier om nieuwe horloges die alleen maar gekocht zijn om er winst op te maken. Puur een vehikel om te speculeren en schofterige winst op te maken.

Heb beide ST’s aan mij voorbij laten gaan. Gewoon, om de kans voor een echte liefhebber die zo’n horloge zou willen bemachtigen, groter te maken. Stom? Ja, wellicht, aangezien ik er prima op had kunnen verdienen. Maar het druist in tegen mijn gevoel van rechtvaardigheid.

Een beetje schofterig graaien kan altijd, maar wat levert het je uiteindelijk op?

13 likes

Money in the bank :sunglasses::money_mouth:

6 likes

Een beetje hoon, een beetje medelijden en van sommigen blijkbaar een hoop jaloezie. Ik hoef niet rijk te worden van mijn hobby. Daar heb ik m’n werk voor.

4 likes

Heb je vandaag geen TV gekeken? Ging de hele dag over wat graaien oplevert :joy:

1 like

Zal ik het dan maar verklappen? Dit is gewoon een geintje van @lasteraar natuurlijk. Die wil zijn Omega Metroman te koop zetten, maakt er een raar hoge prijs van om ons een beetje te stangen en lacht zich nu de ballen uit de joggingbroek.

Ik vind hem geslaagd. :joy:

Als je hem per PB een bericht stuurt kun je hem gewoon voor 7200/7300 euro kopen natuurlijk.

Verder nog vragen?

4 likes