Omega Ultraman

En daar wordt ik ook niet rijk van🤣

‘Gewoon’ voor die premium van 1.2k natuurlijk, hulde zeg! Wat een wereldverbeteraar :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik heb er geen enkel probleem mee dat mensen hierop intekenen om nadien met een premium op de list te verkopen.
Dit is net wat omega in de hand werkt, liefhebberij 0.0, passie 0.0 ( op enkele mensen na) gewoon gemaakt voor hun winstbejag, en veel ‘liefhebbers’ springen op die kar.
Ieder voor zich moet uitmaken of hij hier wil aan mee werken, en kan niets kwalijk genomen worden.
Ik heb persoonlijk een probleem met de marketing van omega.
Brengen ze eigenlijk nog iets anders uit de LE’s tegen al een serieuze premium op normale list price?
Omega is al zijn waarden aan het verloochenen en dit krijgt met zekerheid de bal ooit vol terug.
Mark my words!

Amen!

4 likes

Het levert iig op dat een goede financiele topman wordt geslachtofferd. Van mij hadden ze de onsympathieke Hamers eruit mogen flikkeren :no_mouth:

1 like

Leef je uit :wink: : Verkiezing favoriete HF-er september 2018

1 like

Normaal gesproken is het ‘not done’ om achter je eigen betoog ‘amen’ te roepen, maar in dit geval mag het. :sunglasses:

Waarheid als een koe.

1 like

Doet de pastoor ook…

Nadat ie…uhh…never mind

5 likes

Ik vind persoonlijk graaien een negatieve klank behorende bij het op niet frisse manier toe-eigenen van geld. Belastinggeld, subsidies etc. Als men hier niet koopt en geen belachelijk geld neerlegt voor een speedmaster met de zoveelste variant is het ‘issue’ opgelost.

Doet men dit wel dan heeft de eerste koper blijkbaar een goede deal gezien. My thoughts.

Voordat het hier (weer) gigantisch uit de hand loopt en de rietvorken uit de schuur gehaald worden.
Ik bied hem hier aan. Kon hem voor een beetje minder kwijt aan wat bekende grijze-boys. Zo geef ik de kans aan het ‘publiek’ Want zodra hij grijs te koop komt zal het een stuk meer gaan zijn.

1 like

Dan hebben Pim en Remco hem dus veel te laag weggezet. :scream:

Ik zeg niks…

Inmiddels al meerdere geïnteresseerde dus blijkbaar ligt ie toch in de markt.

2 likes

Voila, en dat vind ik eerlijk en netjes van je.
Iedereen heeft de keus om al dan niet de premium te betalen en hem onmiddellijk op te halen of te wachten🤟

1 like

Iemand nog een limited to one, one off, one of a kind, super special, banana yellow, limited mod van een Sumo kopen? 800 miljoen euro.

3 likes

8,5k voor een Speedy met oranje accenten op een NATO. Man man man. Het moet niet gekker worden. :persevere:

Om met @schoen te spreken:

2 likes

En toch vind ik het not done.

Maar goed ik ga hier gewoon wegblijven, die ST2 heeft me nooit een fluit geinteresseerd :slight_smile:

1 like

:love_you_gesture:

3 likes

Gereserveerd aan?

2 likes

Een / gerespecteerd lid😂

doe je goed toch :+1:

Das Belgs. Net als “ik heb deze aan een goede prijs gekocht”.

1 like