Ik wil best mijn mening geven. Het is wel een Swatch. Het voelt als plastic. Ik heb zelf geen Omega’s of chronograaf horloges. Zelf heb ik alleen Rolex maar dat is uiteraard niet te vergelijken. De band vind ik lomp en ik ben van plan net als @Jurk een Nato band erop te zetten. Verder vind ik het een mooi horloge. Het design is goed maar dat kon ook niet anders aangezien het design van Omega bijna 1 op 1 word overgenomen. Voor €250,- is het een leuk horloge maar ik zou er zeker geen €1000,- voor betalen. Het zet me wel aan het denken om misschien een keer wel een ‘echte’ Speedmaster aan te schaffen. Maar de hele ervaring van het gezamenlijk wachten met onder andere @Jurk en @Honey_Badger is wat bij mij echt een goed gevoel geeft aan dit horloge.
Met een Omega om treintjes in de club bestellen is niet echt die combo. Glimt niet genoeg. Te weinig ‘monnie’ uitstraling.
Een Omega is meer iets voor de liefhebber.
007 begon geloof ik ooit met Rolex en een Aston Martin
Met wat geflirr tussendoor werd dat Omega en BMW.
Omega is moderne James Bond vanaf GoldenEye droeg Brosnan er een. Sean Connery en Roger Moore droegen op enkele uitzonderingen na altijd Rolex meestal een Submariner. Maar Bond is Rolex en Omega (en zelfs Seiko).
Beide mooie merken met rijke geschiedenis.
Zeker mooie merken, trekken wel beide andere groepen aan.
Crosspost! Geweldige hebbedingen. Erg blij mee. Morgen trek ik Neptunus voor de lens. Komt ook onmiddellijk een ander bandje op 🥲
Leukste release (tot nu toe) van het jaar.
Die velcros zijn t volgens mij niet nee
Met een ander bandje is t net een of andere funky nieuwe speedy limited.
Totáál niet zelfs 🥲
Ben het met jullie eens over de looks van de velcros, maar ze representeren wel meer dan 80% van de waarde
Blijkbaar zijn er een aantal die hopen dat het een limited edition is…
Ik ga er ook zeker 1 (of 2) kopen, maar dan wel tegen retail of minder
Ik ga het toch even vragen want helemaal duidelijk is het mij niet. Is dit nou limited edition run, of zijn deze over een paar weken/maanden tegen de huidige retailprijs gewoon verkrijgbaar?
Waar staat dat het een limited edition is?
Ze kunnen wel zeggen dat het geen limited edition is, maar het zal een tijd duren voordat ze de vraag aankunnen. Zeker nu ze voor 4x list verkopen, wil iedereen er ineens een.
Maar goed, Omega melkt wel vaker iets uit, dus wie weet…
Ze worden voor 4x list aangeboden. Maar worden ze dan ook verkocht?
Wie zegt dat ze verkopen voor 4x list.
Wees cool. Het is maar een swatch… wel
Een leuke. Maar geen €1000 waard.
Zit er wel het originele Omega uurwerk van de moonwatch in?
Wat denk je zelf?
Helaas voel ik nog steeds de wens om er eentje te kopen. €1000 betalen echter… kan net me nauwelijks voorstellen dat het gebeurt maar blijkbaar denken die mensen dat het nog een paar keer over de kop gaat.