Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Nee, een iets aangepasy uurwerk, veel platina details en rose goud.

8 likes

2 likes

Wat een grap, 1k betalen voor plastic meuk.
Hoop dat omega de vraag aankan… en de prijs implodeert naar de 250 euro waar die hoort.

3 likes

En gereserveerd… :open_mouth:

1 like

Zodra je een bod krijgt en als verkoper een tegenvoorstel doet schiet de advertentie op gereserveerd dacht ik… maar ja, je zou wel krankjorum zijn als je dit betaald😂

Kan niet wachten op de dag dat dit gebeurt en dat al die ‘liefhebbers’ met gebakken peren thuis zitten.

3 likes

Omega Swatch Moonswatch Tiffany Blue Uranus Unworn Full Set voor € 10.000 te koop van een Trusted Seller op Chrono24

:nerd_face:

2 likes

Ik gun niemand een verlies op de waarde van zijn horloge op zich maar als Swatch (want dát is de producent) de komende maanden blijft produceren dan is de behoefte snel gestild denk ik en zullen de prijzen stabiliseren.

Kan iemand me nog eens uitleggen waarom iedereen dit een Omega vindt ?

• gemaakt van plastic
  • 40 gram incl bandje
  • quartz
  • haalt op geen enkele manier de kwaliteitseisen van Omega
  • verkocht vanuit de Swatch winkel
  • Hee moonSwatch
  • gemodelleerd als een Speedy
  • Er staat ook Omega op maar vooral Swatch

Neemt niet weg dat ik iedereen zijn plezier in het horloge gun, 250 euro is een bizar goedkope prijs voor zoiets. Snap het alleen niet

4 likes

Voor de zogenaamde liefhebbers die gisteren die modellen hebben gekocht met als doel het direct te verkopen gun ik helemaal niets noppes nada. Er zijn zoveel liefhebbers die het niet hebben kunnen bemachtigen door zulke eikels. Nee, F them.

33 likes

Niet iedereen, het zijn mensen die het van de verkeerde kant bekijken. Het is een Speedmaster design maar een Swatch horloge met bijbehorende kwaliteit en prijs.

1 like

Het lijkt me dat hier niemand vindt dat het een omega is maar het is een bijna identieke kopie van een speedy met een officieel omega logo erop. Dat trekt mensen aan.

Voor mij is het gewoon een leuk horloge voor weinig wat je in de zomer kan dragen of als je in de tuin bezig bent oid.

Hopelijk komt het nog online of kan je er later rustig eentje uitzoeken in de boutique. Zo niet dan lig ik er ook geen minuut wakker van.

8 likes

Dit is mijn persoonlijke mening, maar ik zie deze horloges als leuke, kleurrijke swatch modelle voor de zomer, en verwacht daarom ook eigenlijk vrij weinig. Ik zie het niet als een echte omega, en verwacht daarom ook geen kwaliteit. Meningen verschillen natuurlijk, maar mijn verwachtingen over kwaliteit, bouw en al die dingen is 0. Leuk hebbedingetje voor 250 euries. Er zijn zat horloges van 250 euro die beter zijn, maar niet zoveel hebben een leuke wauw factor als deze swatch modellen (denk ik).

9 likes

Het enige wat het bij mij doet, is de merkwaarde/merkbeleving van Omega als een baksteen laten zinken.

Ook is het een een mooi bewijs dat de markt totaal verziekt is. De jakhalzen denken echt dat ze met een kloon in de meest goedkope vorm de hoofdprijs kunnen vangen. Dit is gewoon goedkope rotzooi. Dit heeft niks met horloges te maken. Een stukje plastic met een uurwerk die net aan een flikflak horloge waardig is.

Een stuk stront met een merknaam als Omega krijgen ze nog wel verkocht op deze manier.

In het begin vond ik het nog wel grappig… nu? Voor mij een reden om geen Omega meer te kopen van een paar k. Een Speedmaster stond in de planning. Maar nu de halve wereld met een look a like van plastic om de pols wil flaneren is de aardigheid er wel af qua exclusiviteit en merkbeleving voor mij.

2 likes

Hopelijk zijn er, en dat meen ik oprecht, meer mensen zoals jij die nu de echte omega modellen links laten liggen waardoor het voor mensen zoals ik gunstiger te verkrijgen is :nerd_face:

5 likes

Welke is niet verkrijgbaar dan ?

1 like

Ik voel me momenteel als een 8-jarige scholier waarvan de klasgenoten fidget spinner’s hebben en ik niet.

Binnenkort liggen ze voor het oprapen. Maar ik wil er nu één.

20 likes

Tja, als liefhebbers net als ons 10 uur in de vrieskou ging wachten hadden de wat jij echte liefhebbers noemt een moonswatch kunnen kopen in plaats van een flipper. Maargoed, de echte liefhebbers hier op het forum wachten liever tot ze kunnen worden bezorgd. En gelukkig zeiken ze wel op de mensen die er zo hard voor hebben geknokt.

7 likes

85 likes

Ik heb het over de zogehete liefhebbers die daar stonden met als doel het direct te flipperen. Niet over liefhebbers zoals jij die het met liefde dragen. Groot verschil. Voor de echte liefhebbers die wel in die kou hebben gestaan en het met plezier dragen heb ik alleen maar respect.

6 likes

Briljant ja… marketing !!

Ik heb ook al eerder gezegd dat ik weet dat Omega hier niet uniek in is, de marketing van Rolex en Patek is natuurlijk top notch en de sfeer die ze creëren is natuurlijk ook ‘hot air’. Maar ik zal de eerste zijn die toegeeft dat ik er intrap. Voel me prima met die merken om mijn pols

2 likes