Omega is gewoon verkrijgbaar. Snap deze opmerking niet?
Met gunstiger bedoel ik goedkoper. Als in minder vraag. Was ook met een knipoog bedoeld
🥲 Spot-on analyse.
Anyway, ik zou zo terug in de rij gaan. En ik hou m’n beide exemplaren lekker bij, ondanks resale mogelijkheden. Mensen bieden ongevraagd via IG met de pakken.
Als je niet van mijlenver ziet dat dit een plastic ding is t.o.v. De real deal ben je ook geen liefhebber of kenner en boeien horloges je waarschijnlijk niet zo.
Hoeveel lui lopen er wel niet rond met neppe zooi(wat in mijn ogen veel erger is) of hommages… ik vind dit nog wel aardig onderscheidend en geinig maar ook niet meer dan dat.
Er zijn genoeg marktplaats verkopers die stiekem hier mee praten hoor
Was initieel geen fan van dit specifiek model, maar met die zwarte NATO , damn. Lekker man .
Oh dat geloof ik graag.
Heeel dik zo. Full black velcro staat ook onwijs gaaf
Oh ja nog beter
Blijkbaar betalen mensen dit ja. Verbazingwekkend, zou toch minimaal eerst even wachten of je hem niet gewoon over een paar dagen online kan weten te bemachtigen
Iedereen?
Ik ben een aardige vent !
Haha. Niet liever een dark side of the moon?
Wel mooie combinatie met een normale nato
Dat zal ze leren
Zozo het zit je wel diep hè?! Ik zou me er niet zo druk om maken. Dit horloge is oorspronkelijk niet gemaakt om heel rationeel te analyseren maar gewoon om een beetje plezier mee te maken. Volgende week lanceert Rolex weer één of andere pimpelpaarse GMT en is iedereen dit weer vergeten.
Er zitten toch weinig echte strijders op HF. Als ik het goed heb, zijn alleen @Jurk @anon48992708EV @ThingsThatTick en @septentrio er in geslaagd om een of meerdere Swatchen te kopen.
Beetje magere buit? Ik had er wel meer verwacht.
@bartholomew en @Honey_Badger ook dacht ik.
En wss ook nog wat stille scalpers
Maar dat zou het moeten zijn, ja.
6 man dus.
Van mij mogen zij de titel “The one that made it” wel voeren.