Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Uiteraard kun je vrij je mening geven maar het voegt niets toe aan dit topic voor de liefhebbers.

3 likes

Je mag alles zeggen, de vraag is of je dat ook moet doen op een forum voor liefhebbers.
Fijn dat je hem niet mooi vindt, je hebt er gelukkig ook geen.

2 likes

afbeelding

8 likes

Doe maar gewoon niet :+1:t3:

3 likes

Praten ze wel Nederlands dan of ook Engels zoals veel winkels in Amsterdam?

2 likes

Toch ben ik het niet met je eens @JayJayLookaLike dat je de horloges gewoon kunt bemachtigen.
Ja, ik heb er een na een keer of 7 in de winkel te zijn geweest met verschillende praatjes.
Het slaat nog steeds nergens op dat het op die manier gaat. Als er mensen binnen komen en je hebt voorraad moet je gewoon verkopen. Als dat dan toevallig aan een doorverkoper is is dat maar zo.

Moeten ze maar zorgen voor meer voorraad. Als die psychologische spelletjes of je het wel waard bent om een horloge van €250,00 te MOGEN kopen is ronduit belachelijk.

Engels

Ik zou het nog eens proberen met een andere instelling misschien.

Ben er afgelopen donderdag geweest en allebei de heren die ik daar heb gesproken merkten mijn Speedmaster op MN-strap op waarna een leuk gesprek volgde. Relaxte gasten en echt wel liefhebbers, helaas door al die randdebielen (the fuck, verhaal komen halen omdat ze iemand met een tasje de winkel uit zien komen of een NA hier hebben gezien :face_with_raised_eyebrow:) die een paar tientjes willen verdienen is het voor niemand meer leuk…

Wilde graag een MoonSwatch (Sun of Uranus) voor mijn zoontje maar helaas helaas niks aanwezig, wel de Pluto gepast die er als demo ligt en die wil ik voor mijzelf nog wel.

Of toch ook voor mij de Uranus? :ok_hand:t2:

1 like

Ik kom daar niet meer terug na mijn ervaring is ook 2.5 uur rijden voor mij ca

Hinderlijk, dan ben ik al een soort van klaar

1 like

Ik vind het selectie beleid wel prima.

Als iemand er zijn beroep van maakt en 40 uur per week bij Swatch voor de deur staat zijn liefhebbers met een “normale” baan kansloos als alles opgekocht wordt en met premium te koop staat.

1 like

Ja vind ik niet eens een probleem maar waren echt geen leuke lui haha. Ik ga volgende x maar eens naar Rotterdam

1 like

Ik ben uitermate vriendelijk en in het Nederlands geholpen in Amsterdam. Niets op aan te merken, een vriendelijke meneer die duidelijk zelf ook liefhebber was.

1 like

Iedereen die ik daar heb gesproken sprak Nederlands en onderling spreekt het personeel ook Nederlands.

Mag ik u sterkte wensen met de komende jaren die voor de deur staan :rofl:

1 like

Of ze Engels of Nederlands praten boeit me echt totaal niet. Het gaat erom hoe ze tegen me praten…
Iemand die een beetje op school heeft gezeten kan Engels dus wat is het probleem?

1 like

Njah, hier int verre Oosten ben ik het nog niet tegengekomen gelukkig maar dat zal idd in den loop van de jaren misschien wel veranderen.

Ik zal wel gewoon pech hebben gehad

Rotterdam is best leuk, personeel is vriendelijk en behulpzaam voor liefhebbers. Aanbod is beperkt door de grote vraag, dan mogen ze van mij selectief zijn. Ik heb enkele drammers bezig gezien daar, dat waren echt geen jonge jochies maar “volwassen” mensen qua uiterlijk, qua gedrag waren het stampvoetende kleuters.

1 like

Dat we nog steeds in Nederland wonen al twijfel ik daar soms wel eens aan als ik door sommige wijken rij…
In een Swatch Store mag je verwachten dat het personeel Nederlands spreekt.

1 like

Ik ga morgenochtend een poging wagen in Rotterdam, wish me luck en hou jullie op de hoogte :sweat_smile:

200w

12 likes