Heb er een andere strap opgezet… Nato of parachute elastiek. Beide super.
Ongedragen… just 4 the looks in the box
Heb er een andere strap opgezet… Nato of parachute elastiek. Beide super.
Ongedragen… just 4 the looks in the box
Vandaag in Rotterdam geweest. Ze hadden ze bijna allemaal op voorraad. Ik heb de pluto even op mijn pols gehad. Maar ik heb hem laten liggen. Het showmodel had al een kras op het glas. Dus de verkoopster vertelde mij dat ik uiteraard een nieuwe zou krijgen en dat ze een service hebben om het glas weer krasvrij te maken. Maarja om bij iedere kras even naar Rotterdam of Amsterdam te vliegen.
Als je de lege batterij gratis laat vervangen pakken ze het glaasje gelijk even mee…
Rare vraag. Maar hoe vaak kan je het glaasje laten oppoetsen voordat het te dun zou worden?
Heeeeeeeeel lang of je moet poetsen met een baksteen
Thx kerel
Gaaf, waar heb je deze band vandaan?
Tempomat
Gisteren lag er eentje in de PC Hooft in Amsterdam meen ik. Maar ja- hoe lang is natuurlijk de vraag
hebben er mensen ervaring met op tijd naar de Swatch winkel te gaan in amsterdam om als 1 van de eerste te kunnen kiezen?
Was recent in Düsseldorf en de medewerkster aldaar gaf aan dat ze laatste tijd vrijwel dagelijks nieuwe aanvoer kregen, en ook het merendeel van de modellen. Behalve van de blauwe Neptune. Tijdstip en hoeveelheid is wisselend. Gelijk van de (gratis) gelegenheid gebruik gemaakt het “glas” even te laten polishen, waar ik op kon wachten. Horloge had minimale sporen en draag het ook vrij weinig, maar liet zich zo mooi combineren.
In Parijs vertelde ook dat ze dagelijks aanvoer hadden, je moet er wel nog steeds even voor in de rij staan. De blauwe hebben ze in het jaar pas 5 keer nog binnen gekregen. Weet iemand of de venus ook op voorraad is of moet je ook vroeg komen.
Mvg
Twee weken geleden in Orlando werd er gezegd dat er dagelijkse aanvoer was, eind van de ochtend.
Twee keer geweest voor een Mercury in de middag, helaas.
Moon ook niet, de overige wel…
Is ook mijn mening, helaas nog niet gelukt. A’dam en Rotterdam voor mij moeilijk te doen.
Vanmorgen in Parijs 45 minuten in de rij gestaan en toen kon ik een Mercury kopen. Op de Moon na was daar vanmorgen elk model te koop. Later op de dag was er geen rij meer bij de winkel. De Mercury is direct verdwenen richting de pols van mijn aanstaande wederhelft
Ook de Neptune?