Koop er dan gewoon één op HF dan verlies je minder geld, geloof me, je wilt er na een tijdje weer vanaf.
Waarom zou je dat willen volgens jou? Is toch gewoon leuk ding? En het kost relatief weinig.
Van horloges kopen op hf ben ik sowieso niet vies dus als er toevallig een voorbij komt sta ik daar altijd voor open
Waarom zou je dat willen volgens jou?
Ik spreek uit ervaring, hij lag vooral vaak in de horlogedoos. Het plastic straalt er vanaf. Het is net als met een AliExpress hommage, het is het gewoon niet. Het AliExpress hommage (een Corgeut flieger a la een Laco) heb ik weggegeven aan BroederBill voor het goede doel, die lag ook voornamelijk in de horlogedoos.
Ow die ervaring deel ik helemaal niet. Ik heb er een paar en ik draag ze zeer regelmatig. Maar wat weet ik nou eigenlijk ?!
Van horloges kopen op hf ben ik sowieso niet vies
Ik ook niet, enkel positieve ervaringen mee.
Ik heb er een paar en ik draag ze zeer regelmatig. Maar wat weet ik nou eigenlijk ?!
Kopen in het blauw en als het meevalt ben je voordelig uit. Polijsten en batterij wisselen gratis in de Swatch Store.
Ik heb mijn moonswatch ook hier gekocht en vind het een heerlijk ding.
Lekker licht en draag fijn met het juiste bandje.
Enige nadeel vind ik het snel krassen van het glas (plastic).
Lekker licht en draag fijn met het juiste bandje.
Licht is hij zeker, in de zomer op NATO is dat wel lekker.
Ik heb een plastic “screenprotector” op het acryl glas. Werkt echt perfect!
Sinds kort zijn 4 modellen uit de MoonSwatch serie ook online te bestellen, d.w.z in Duitsland, de NL’se site rept vooralsnog nergens over. Geldt ook voor paar BlancpainXSwatch modellen.
Bedankt voor de tip!
Mooie fot ![]()
Leuk voor de liefhebbers buiten de randstad. Wel verhelderend om te zien dat Swatch leuke stalen chronografen verkoopt voor €210. Dan zie je pas echt dat je qua prijs met een MoonSwatch gen…d wordt.
En er komt een nieuwe
Houd het dan nooit op? ![]()
Wss teveel blauwe kasten geproduceerd ![]()