Handige opstelling om bandjes te monteren. gewoon met pin en al tussen die blokken door schuiven en klaar
Hmm de beleving bij mijn Bulova word onderhand steeds slechter…
Als je dit zo ziet… moet er toch zat productie komen
slechter?
Had gehoopt dichter bij het origineel te zitten
Dichter bij het origineel kan niet want de Bulova is een op zich zelfstaande legitieme Moonwatch. En als je toch wat meer liefde wilt voelen voor het merk, lees dit stuk van mij maar eens. Bulova is echte space heritage
Mij was altijd bekend dat Eloga een huismerk was van Fortis. Maar ik heb dat niet nagevraagd.
https://www.fortis-swiss.com/wp-content/uploads/2020/01/fortis-100-years-book.pdf
Fisher Price…
Ik geloof er geen bal van dat deze voor zo hoge bedragen verkocht worden
Ik heb 3x list aangeboden gekregen
Schijnt toch echt zo te zijn aangezien er sites zijn waarop enkel daadwerkelijke verkopen met prijzen geregistreerd worden.iets met XStock of zo?
Leuk ding hoor, daar niet van. Na wat jaren ervaring en horloge aan en verkopen verder ben ik ervan overtuigd dat het beter is om die € 250,- bij mijn eerstvolgende Omega of Tudor aankoop te doen.
Via HF?
Voor minder dan 250 heb je een heel mooie Seiko chronograaf b.v. en voor rond de 400 een mooie Tissot. Maar de MoonSwatch heeft natuurlijk wel “iets”. Objectief gezien is ie geen 250 euro waard denk ik want volgens mij is het aandeel Swatch in dit horloge groter dan het aandeel Omega.
Ik laat me ook wel een beetje meeslepen en ik denk dat ik me moeilijk kan beheersen als er één op voorraad is online of in de winkel…
precies dit zijn ook mijn gedachten, ik heb zoveel echt toffe andere horloges van rond de 250 of minder voorbij zien komen afgelopen week
Het is gewoon een Swatch in de vorm van een bekend Omega model. Dus qua productie zal ie niet zo duur zijn en betaal je waarschijnlijk alleen al 100€ omdat het Omega logo erop staat.
Je citeert hier uit een citaat. Ik kon me al niet herinneren dat ik dat geschreven had. Wel een azijnpissersreactie, hoor. Tjonge, waar maak je je druk om!
Van mij mag iedereen genieten van zijn Rolex, Omega, Tudor, IWC whatever. Dat zijn sieraden en technische hoogstandjes ineen. En de MoonSwatch doet daar niets aan af.
Dat is een leuk horloge voor de zomer. Ik wil er ook best een . In een knallende kleur, geel bijvoorbeeld. Maar ik koop er pas een als ze 100 euro of minder kosten.