Warumdatan?
Je weet tegenwoordig nooit meer wat wel en niet serieus is met de moonswatches
Ik weet dat je veel op t forum niet leest. Maar ik dacht dat je de moonswatch dingen wel volgde.
Was dat het verhaal van: First come first serve roepen en het creëren van chaos en daarmee een onveilige situatie afgelopen zaterdag?
Gefeliciteerd gelukkig weer een liefhebber die het gegund is als je dagelijks langsloopt
“Tot dat de wat ik denk de Store Manager (SM) van Swatch was aan kwam. Ik kan me niet voorstellen dat iemand binnen de Swatch groep in Nederland deze meneer SM heeft gemaakt. Ook ga ik nog een klacht tegen hem indienen online. Ik snap best dat het geen normale situatie is en dat er geen perfecte oplossing was maar de arrogantie waar mee we zijn behandeld is bizar voor mensen die 14 uur voor je winkel hebben gewacht. Meneer kwam schreeuwend aan en riep dat het first come first serve was. Aan de veiligheid van de klanten had deze meneer maling. Nou had ik dat al is iedereen gezien in de sneaker wereld en ik had de vaste groep geadviseerd om dicht bij de deur te blijven (achter af een gouden zet). We kwamen in de verdrukking en de SM wou niet eens een gesprek met ons aan gaan. @Honey_Badger ging meteen bellen en heeft er uiteindelijk voor kunnen zorgen dat ze toch onze lijst gingen hanteren.”
Jij gaat door voor de koelkast😜.
Was geen manager btw. Assistent manager
Dus je wil zeggen dat zo’n winkel met drie van die ongeïnteresseerde miepjes een assistent- EN een storemanager heeft
Aldus zn LinkedIn wel
Het zijn de woorden van de manager van swatch Rotterdam.
We zijn 2 uur verder. waar is toch in godsnaam een wrist shot Kahan …
Terecht dat die mafketel ontslagen is. Totaal incompetent. You’re out
Is amsterdam uitverkocht nu?!
Er zijn een paar variaties op, maar in principe is dat zo in elke winkel (van een keten), hoe klein ook.
Was alleen deze beschikbaar ? of heb je bewust voor de ultieme zeldzame money makende Tiffany Blue gekozen?
Verklaart is met een “t”.
Daar zou ik me normaal niet zo druk over maken, maar in een discussie over schoonmakers die niet fatsoenlijk Nederlands spreken is het natuurlijk wel een beetje slordig.
Ze lieten niet zien wat ze op voorraad hadden. Ik gaf aan dat ik de Uranus wilde. Gelukkig op voorraad. Anders had ik de Mercury genomen. Tiffany all the way. Kopen? 43k
Joh, als jij een nacht in de kou gaat staan om er knaken aan te verdienen en ik heb jouw vraagprijs er voor over omdat mijn nachtrust me dat waard is, dan is er toch geen probleem? Als ik het teveel vind koop ik hem niet van je, ik moet hem niet kopen.