Omega x Swatch

Dit is London volgens mij.

Godsamme, door die Moonswatch herken ik ineens Swatch Stores. Rare bijeffecten.

3 likes

Voor naast de echte speedy in de kast.
En gewoon voor de heb omdat het lollig is wat ze hebben gedaan en fan ben van space gerelateerde zaken.

:joy::joy:

Een hommage mag wel :slight_smile: (met bv een Seiko VK63/64 movement)

1 like

Inderdaad, Londen

Voor het betere uitlijn werk moet je inderdaad bij Seiko zijn…

2 likes

Waanzinnig, op eBay biedkigen tot bijna 5000€ met nog een dag te gaan

eBay

Nee ik denk meer, 15 is wel heel weinig. Bovendien staat er Swiss Made op de plaat, daar betaal je ook nog voor. En het lijkt mij dat als je Swiss Made op je wijzerplaat zet, dat je moet voldoen aan een bepaalde voorwaarde.

Waarom staat die lug omcirkeld? Zo zie je maar, stemmingmakerij ten top weeral. Het is de mal. Deze afdruk staat achterop elke lug.

7 likes

Het is wel een raar horloge. Van de ene kant word ik er een klein beetje hebberig van. Van de andere kant zijn er zoveel mooiere horloges te vinden voor dat geld dat ik wel gek moet zijn om €250,- uit te geven voor een playmobiel horloge. Of dit is vast om te proeven aan de waarde van geld als de inflatie zijn ding heeft gedaan. Benzine naar €10,-, brood €15,-, dagje efteling met het gezin €2000,- rolex voor €100k list.

2 likes

Veel gekker kan het toch niet worden? Hier eentje met een bod van 9500€ op eBay en veiling loopt nog 1 dag

eBay

Daar betalen wij inderdaad voor. De productiekosten zullen echter wel meevallen.

1 like

Witte rubberen band zou ook sappig zijn.

Wel eens de uitlijning van Speedmaster glaasjes bekeken? Daar heb ik me altijd over verbaasd.

@anon48992708EV is dat ding nu al verkocht? Ik zie wel dat je vanaf vandaag recordhouder vlagger bent maar waar kan ik bieden?

1 like

Nja, er stond er eentje op MP met een bod van €9,999,999. Zou me verbazen moest de verkoper er een cent van zien. Als het er te gek uitziet, is het vaak ook gewoon te gek.

Scherpe analyse :ok_hand:t4:

Als het goed is was ik dat.

4 likes

Als die rechtuitgelijnd is op een vintage Speedy is het voor de kenners een teken dat het niet het originele hesalite glas is.

Alleen bij de 60th anniversary Trilogy uitvoeringen hebben ze op het saffierglas het Omega logo vanuit de fabriek rechtuitgelijnd zitten.

2 likes

Je wordt niet at gunshot aan je bod gehouden op eBay. Die mensen zitten de verkoper gewoon een beetje te sucken en gaan helemaal niks betalen.