Omega x Swatch

Due to the huge success Omega and Swatch just announced their top model MoonSwatch. Case and bracelet are executed in Sedna Gold PVD.

Available from this Friday at selected Swatch boutiques. (toevallig 1 april ;))

17 likes

Wel mooi.

Weet je wat raar is? Ik begin zo onderhand de stand van de subdials bij de Moonswatch mooier te vinden dan bij de gewone Speedmaster :rofl:

4 likes

Biedingen lopen in de pb’s hoog op. Heb al aangegeven dat ik liever ruil tegen een Patek Philippe of een AP royal oak in edelmetaal

5 likes

Swatch heeft een service dat ze de krassen gratis voor je wegpoetsen bij alle swatch winkels

Hoezo ā€œofā€?

11 likes

Misschien maar stoppen met likken aan de Moonswatch kast. :sweat_smile:

2 likes

Haha :joy::muscle:t4:

Misschien stond iemand van Pagani Design in de rij om er een te bemachtigen. Heeft hij/zij er een kunnen kopen. Deze aan het hoofdbureau voorgelegd, maar werd daar beslist om er toch geen hommage van uit te brengen omdat de kwaliteit van het origineel te laag was. :wink:

Neen. Heb met veel plezier (en ook wel ontzetting) de verschillende verhalen/reacties gelezen. Proficiat aan iedereen die er een heeft kunnen bemachtigen. Ik was er om 6u in Brussel (uit onwetendheid gegokt dat ik misschien bij de eerste 10 zou zijn :rofl:) Maar ben bij het aanschouwen van de vele mensen (dacht eerst nog dat er een ander evenement te doen was op de Grote Markt) en na een snelle telling toen maar teruggekeerd naar huis (20min met de trein, dus viel nog mee)

In ieder geval, veel plezier ermee. Het is jullie gegund !! :wink:

ā€œzuchtā€ …

Ik als medewerker van een schoonmaakbedrijf stel voor de opmerking van Han te negeren en een andere plaats te vinden voor deze activiteiten

3 likes

Jaja, zou ik ook zeggen!

Is wel een hele laagdrempelige titel als je dat al bent met pas 3 horloges voor list…

Ha ha, heel herkenbaar, zo heb ik dat ook. Ik ben enorm hebberig geworden van een aantal modellen maar ik snap zelf eigenlijk niet waarom :smile:.

2 likes

Wederom erg veel gezelligheid in een moonswatch topic zie ik :joy:

Dit schijnt verschrikkelijk lastig te zijn…

Als die Sistem51 dingen (automaat!!) al met 4000 per dag gemaakt kunnen worden dan moeten ze de 10000 per dag voor de MoonSwatch wel aankunnen toch? Met 3-4 miljoen per jaar kunnen ze de eerste liefhebbers wel voorzien.

https://www.google.com/amp/s/amp.ft.com/content/46760112-e442-11e4-9039-00144feab7de

afbeelding

Ik schat echter in dat Omega dit niet ziet zitten. Als 20 miljoen mensen met een Speedmaster Hommage gaan lopen zal dat Omega niet veel opleveren qua status…
Ik denk dat de productie minimaal zal blijven… (zegt monsieur sphĆØre de verre…:wink:)

Beste,

Dank u wel voor uw belangstelling in Omega X Swatch MoonSwatch.

Gezien grote interesse en druktes van de release afgelopen week, hebben wij niet al het communicatieverkeer kunnen beantwoorden. Bij voorbaat ons excuus hiervoor.

Op dit moment hebben wij de MoonSwatch niet meer voorradig.

Binnen welk termijn wij deze weer in huis hebben, is helaas nog niet bekend.

Wij mogen geen reserveringen aannemen. Tevens mogen wij geen horloges versturen.

Updates hiervan vindt u via onze website & social mediakanalen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geĆÆnformeerd.

Indien u vragen heeft mag u altijd contact met ons opnemen.

Wij zien u graag terug in een van onze Swatchstores.

Kind Regards / Met vriendelijke groeten,

1 like

Een redelijk bekende grijze dealer uit het Antwerpse…

Ik had interesse in eentje (gewoon voor naast m’n '76 145.022), maar mijn ā€œgoestingā€ is nu serieus bekoeld. Wat een amateurisme.

Belgiƫ heeft 1 store in centrum Brussel.
Ik moet daarvoor anderhalf uur rijden omdat zij geen willen opsturen of reservaties opnemen.

Ze hebben volgens mij 50% verkocht aan scalpers. Goed bezig Swatch/Omega.
Kon op een andere manier aangepakt worden.

3 likes
8 likes