Alle kleren in dezelfde kleur dus kan niet fout gaan
Off topic geleuter. En ik zal even uitleggen hoe dit werkt en wat dit bewerkstelligt.
Andere en vooral nieuwe leden denken dat deze bullshit hier de norm is en nemen dit gedrag over. Resultaat hiervan is dat het niveau op dit forum een blijvend dalende trend laat zien. Dit topic is daar een goed voorbeeld van. Allemaal dankzij een aantal usual suspects die zich hier herhaaldelijk aan schuldig maken. Wie de schoen past trekt hem aan.
Het lijkt mij verstandig verder af te zien van commentaar. Wie dit toch doet trekt hiermee de spreekwoordelijke schoen van topic vervuiler aan. De keuze is aan u.
Het zakhorloge is al onderweg voor herstelling.
Wordt vervolgd…
Tja. Bij mij (en bij anderen waarschijnlijk ook) is het gewoon waarheid. Ik werk en de vrouw is thuis, dus zij doet de was en het meeste in het huishouden
Hier zijn we ook nog oldskool, ze wil nooit met de Mercedes 300CE oldtimer rijden en ik moet voor alles wat geen handdoeken en snotvodden zijn vooral van die hoogtechnologische Samsung wasmachine afblijven.
Ik ben benieuwd of dit met Omega cal 38.5 LT uitgerust zakhorloge uit begin jaren '30 deze wastrip zonder al te veel schade overleefd.
Dit zegt mevr. Nash ook heel vaak.
Probleem is dat alles alsnog in de was beland of het nu in de wasmand ligt of niet .
Maargoed. Ik mag net als @johngo niet klagen, want vrouwlief doet de was.
Nice!
Ik denk dat het meevalt. Emaille plaat is niet stuk, verder robust horloge. Je hebt waarschijnlijk dikke mazel.
Laatste keer dat mij dit gebeurde was toen mevr Nash een jasje waste met mijn gshock er nog in. Gek genoeg, heeft die het niet overleefd . Maar het was maar een afgeleefde d6500 dus daar was ik snel overheen.
Vrouw inruilen, voor dat geld een nieuw horloge kopen en je houdt op de koop toe ook nog serieus geld over iedere maand. Meer realistische optie is als de sodebliksem naar een horlogemaker gaan en vertellen dat je zo’n rund geweest bent dat je een zakhorloge in je zak hebt laten zitten en dat je lief zo lief was om jouw kleding te wassen.