Ondergewaardeerde merken

Leuk merk met doordachte damesmodellen, iets wat je niet vaak genoeg ziet. Dat met die Rolex connectie zie ik niet zo één, twee, drie, eerlijk gezegd.

1 like

Invicta? :innocent:

1 like

Komt ook door een aantal blaaskaken die dit nogmaals benadrukken.

:man_facepalming:t3:

Je bent te laat, me popcorn is nu op.

1 like

Is dit prutsmerk al genoemd? Goedkope looks en nog Duits ook. Precies zoals mijn dames in Düsseldorf het liefst had :ok_hand:

7 likes

Squale mag ook genoemd worden.

Ik vind Christopher Ward een ondergewaardeerd merk. Word door menig persoon nog als ‘fashion’ merk gezien, met name vanwege de naam en logo. Ze maken fantastische horloges, over het algemeen voor een goede prijs.

4 likes

In het verleden zijn er volgens mij zelfs rechtzaken aangespannen door Rolex vanwege de Cosmo serie. Zelf vind ik de Cosmo er zelfs beter uit zien dan de Rolex (qua vormgeving van de kast, wat slanker en daardoor verfijnder).

Daarnaast vind ik hun vorige Seascoper fantastisch. Deze wordt inmiddels niet meer gemaakt, maar deze wordt nog wel eens vergeleken met Tudor (al vind ik het persoonlijk ver gezocht) .

3 likes

Je kunt het ook anders stellen. Veel mensen die graag een horloge willen en dan ook nog een flink bedrag voor willen neerleggen denken vaak dat alleen een Rolex goed genoeg is. En zeker ze maken mooie kwaliteit. Maar dat heb je ook vanaf 300€. Onder gewaardeerd denk het niet. Er zijn zoveel verschillende merken zeker in Duitsland Nederland ook wel. Het merk met de meeste reclame krijgt hier ook veel aandacht.

Nope.

Je koopt een prima horloge voor 300 euro, maar je merkt echt het verschil tussen 300 en 3000 euro hoor. Rolex is daarin zijn eigen klasse.

Doel gelukkig wel behaald, heb een aantal mooie opties voorbij zien komen die ik nog niet kende:)

Oog om oog: helpful* :kissing_heart:

1 like

Mooie uitvoeringen, inderdaad verfijnd!

1 like

Rado

2 likes

Rolex is ontegenzeggelijk overgewaardeerd en Grand Seiko ondergewaardeerd.

2 likes

GS ondergewaardeerd, op welke manier?

Heb nog nooit een onvertogen woord over Grand Seiko gelezen…

Als je dit ziet :kissing: Eterna!

2 likes

Omega. Zij hebben toch de kwaliteit in huis om een vuist te maken tegen het Rolex geweld. In theorie dan.

2 likes

Is wel een voordeel! :wink:

1 like

Certina

6 likes