Ondergewaardeerde merken

Dankjewel. De reis is deze week alweer voorbij.
Op mijn leeftijd moet je geen meerdaagse ritten meer maken.
Tegenwoordig is het op Zaterdag, Zondag en Maandag nog feest. Rond 02.00 beginnen. Rond 11.00 weer thuis. En Di, Wo, Do en Vr vrij. Korter bij nix meer doen kun je niet komen.
Als je de 65 nadert, en je denkt dat je nog steeds vol aan de bak moet heb je in het verleden toch ergens een afslag gemist. Groet.

2 likes

Ik wist niet wat je leeftijd was. :smirk: Maar ik kan me er goed in verplaatsten. Ik vind vanaf m’n vijfentwintigste eigenlijk al dat een mens niet vol aan de bak moet hoeven.

3 likes

Ik krijg jeuk door die schroefjes die in willekeurige posities staan :fearful:

1 like

Heb je het nu over die vibrerende origami constructie die ze laatst ontworpen hadden? Want die uitwerken zijn inderdaad übercool. Super spul.

1 like

Dan mogen die weleens aan marketing gaan doen
:rofl:

1 like

Tijdens een maansverduistering in een donkere kamer met afgeplakte kieren dan toch.

2 likes

Smaken verschillen :slight_smile:

Ik weet niet of dat het geval is, ik ga af op de verkregen info toen ik de horlogemaker opleiding in Amsterdam nog aan het volgen was.
Toen kwam de uitgave met de balans goed zichtbaar op de wijzerplaat.
Tja, dan is nu dan ongeveer 14 jaar geleden.

1 like

Ah, ik heb het hier over:

Da’s toch geweldig?

8 likes

Ook weer een verdomd mooi ding

1 like

Ik vind ze ook niet allemaal even mooi, sommigen inderdaad lelijk. Maar er zitten ook bij Ulysse Nardin enkele mooie modellen tussen. Maar in Nederland zie je dit merk nauwelijks. In Zwitserland wel. Maar ze kunnen veel en dat is wel ondergewaardeerd vind ik. Maar Nederland is ook geen maatstaf natuurlijk.

Tja. Tijd in het blauw gestaan. Nul interesse. Misschien omdat er een oppervlakkige dunne kras op het glas zat, die je alleen ziet als je met een sterke leesbril vanuit een bepaalde hoek kijkt.

Het een oranje Swiss military hanowa is met een zwarte rubberen band. Het is best een excentriek geval.

1 like

Dan zou Grovana ook moeten worden benoemd. Swiss Military Hanowa en Revue Thommen komen daar vandaan, evenals de horloges die ze onder de eigen Grovana naam uitbrengen.

2 likes

Haha nee maar ik bedoel te zeggen dat als dat jouw pols is, het net lijkt alsof je zojuist bent gereanimeerd en meteen daarna de foto hebt gemaakt.

Snap dat het de arm van een man op leeftijd is (lijkt) maar dat filter maakt het nogal…eh…hoe zeg ik dat netjes…kut.

1 like

Hublot en IWC zijn in ieder geval niet ondergewaardeerd :woozy_face:
https://www.hln.be/brussel/overvallers-rukken-peperdure-horloges-van-arm-slachtoffers-faroek-zoekt-getuigen~abf27676/

Ondergewaardeerd vind ik merken zoals Raymond Weil, Timex en ook Tissot ergens wel.

2 likes

Zo inmiddels alle merken wel gehad… Very helpfull😂

3 likes

Nog eentje dan. Mis deze nog;

Armin Storm.

Nope. Titoni is nog niet genoemd. Onlangs een eigen uurwerk uitgebracht. Best mooi spul, al zijn een aantal uitvoeringen gebaseerd op, jawel, Rolex.
Daarnaast noem ik Mido (ook door anderen al genoemd.
Eén van de 2 merken zal binnenkort mijn pols sieren :sunglasses:

1 like