Pracht project.
Heel mooi dat je zoveel zelf doet , dat maakt het pas echt eigen.
Mijn project motorfietsen zijn beide vrijwel direct na afbouw verkocht.
Gek genoeg bleek het afronden van het project ook het einde van de reis te zijn.
Heb met mezelf afgesproken dat bij het volgende project ook een reis inbegrepen moet zijn.
Of een minimum aantal kilometers om ook echt op die manier van te genieten.
Precies, dat dus ! Turkse koffie drink ik juist heel graag in Bosnië, waar ik vandaan kom. Honderd keer lekkerder, en wat betaal je? Twee, drie euro voor een bakkie.
Was ik ook nooit. Ik rij al 18 jaar lease auto’s, waar ik dus niet aan hoef te sleutelen. En voor die tijd liet ik aan m’n auto sleutelen. Verder heb ik nog nooit eerder een motor gehad, dus daar ook nog nooit eerder aan gesleuteld.
Uiteraard wel aan brommers en scooters in de jaren 90. Maar die waren toen technisch nog simpel en hadden veel minder elektronica.
Ik denk dat ik er ook extra van ga genieten, als hij helemaal klaar is en ik er op ga rijden.
Het duurt even om het te leren. En sommigen zullen het nooit leren. Maar het is het in balans brengen van de onrust en de lol, wat de essentie van de hobby is.
Dit geldt nagenoeg voor alle liefhebberijen.
Op een gegeven moment ben je een Jedi verzamelaar. Licht en donker perfect in balans, en dan zul je weten dat het werkelijk waar geen fuck uit maakt welke horloge je omhebt. En dan kan je beginnen met de zoektocht naar “the one”.