Ontopic-advies

En anders vlag je toch lekker!

Nee ‘vriend’
zo zit ik niet in mekaar
maar misschien jij wel :innocent:

Een uur geleden vond je nog wat anders!?

Er kunnen best dingen spelen die wij niet weten en ons niets aangaan.

1 like

Inderdaad
en ik gok er zeker op dat dit het geval is.

Mijn reactie heeft betrekking op dat GhentWatch in mijn ogen niet geheel consequent is over met wie een ban besproken moet worden. Lees even terug.

Sorry, Henrik, maar wat een gelul

Als je het nodig acht mag je me met een gerust hart bannen, maar dit moet toch even gezegd worden.

Je geeft aan de Ingedepinge niet eens de laatste druppel was, maar wat dan wel? Tevens weet ik toch echt vrijwel zeker dat de ban binnen luttele seconden na de pb van Jaap aan jou in is gegaan, zonder verdere communicatie of uitleg van jouw kant.

Kritiek op elkaar hebben vind ik allemaal helemaal prima, maar om het weg te vegen als het niet hebben van de mores die wordt verwacht
 Zwak. Evenals zulke berichten plaatsen zonder dat Jaap zichzelf kan verdedigen.

11 likes

Ik had jouw post niet in gedachten. Heb ik op de verkeerde knop geduwd?

ja

Sorry dan.

geen probleem

Dat is omdat er daarover verder niets te bespreken valt. Het off-topic gedeelte blijft dicht en de reden dat superc geschorst is, is hem zeer duidelijk. En mij ook. Dat gaat jou (met alle respect) verder niets aan.

Zijn die absurd? Of zijn de regels zeer duidelijk en ligt het aan de onvoorzichtigheid van de overtreder dat hij (in sommige gevallen meermaals) een ban krijgt?

Maar ik ben Jur niet en ik vraag geen advies over off-topic noch over superc.

Dat is een van de redenen waarom het dicht is. We willen niet de hele dag oppassertje moeten spelen op een paar onvolwassen die zonder toezicht niet normaal kunnen doen.

Waarom?

Wat dan wel weet superc, ik neem aan dat hij je dat best wil vertellen (mochten jullie contact hebben). Als jij verder inzicht hebt in de pb’s van superc (maar dat heb je niet) dan weet je dat wat je verder zegt niet gebaseerd is op feiten.

Ik ook. En ik plaats verder geen inhoudelijkheden over superc zijn gedrag, want ik zou het ook niet netjes vinden als ik dat wel zou doen.

4 likes

Volgens snappen de beheerder(s) en moderatoren niet dat niet de beheerder(s), maar de leden een forum maken tot wat het is. Dat de bereidheid er dan niet is om zelfs maar te luisteren naar de leden vind ik bijzonder. Vooral als je ziet hoe het forum compleet ontspoort onder het “leiderschap” van de beheerder(s) Off-topic sluiten om gezeur te voorkomen? Lekker gedaan dan! :joy:

Ik zie dit forum ook nog een langzame dood sterven, net als DZVL. Of misschien wordt het juist tijd om DZVL weer nieuw leven in te blazen?

5 likes

Noem eens namen dan?

1 like

@Jur maakt toch deel uit van het team? En ik mag toch aannemen dat de teamleden met elkaar praten en dat hij dat dus niet zomaar vraagt? En hij vraagt ook niet advies over Jaap.

Eens dat er onvolwassen leden zijn. Maar, is toegeven dat het moderatieteam met eerder ingrijpen dit had kunnen voorkomen zo moeilijk? Het zijn er uiteindelijk maar een “paar”.

Ik heb het al veel eerder gehad over een mogelijke tweedeling, en een ontsporing van HF
ik zie dit gaandeweg gebeuren
de disussie wordt heviger en is steeds meer aanwezig binnen heel HF. Ik hoop echt dat ik het mis heb.

We kunnen m.i. 2 kanten op
we sluiten dit hoofdstuk (het ge-trek over het sluiten van off-topic gedeelte, en de ban van o.a. superc) af en nemen het voor lief (en eenieder die zich daar helemaal niet in kan vinden is toch vrij om HF te laten), of we blijven hierover door ouwehoeren en er zal steeds meer wrevel naar boven komen en worden ge-uit
en dit kan het forum wel eens duur komen te staan
op een bepaald moment zal de eigenaar misschien beslissen het hele forum door de wc te trekken.

3 likes

Sommige maken, sommige breken. Verder is het een goede samenvatting :unamused:

Ik hoop (en dat meen ik serieus!) dat DZVL weer gauw tot leven komt.

Omdat de geschiedenis ons heeft geleerd hoe er wordt omgegaan met tegenspraak in een totalitair regime.

Dat is nou net het probleem, moet hij wel weten wat zich heeft voorgedaan

Impliciet/tussen de regels door dingen roepen maakt het er niet mooier op, Henrik.

Maar goed, het is een eindeloze discussie, me dunkt.

2 likes

Ik mis off topic omdat het gewoon interessant was, dus jammer dat het weg is.

1 like