on topic
Dat lijkt mij niet nodig en ga ik ook niet doen.
[quote=âVahalis, post:96, topic:81969â]
@Jur maakt toch deel uit van het team? En ik mag toch aannemen dat de teamleden met elkaar praten en dat hij dat dus niet zomaar vraagt?[/quote]
Zeker maakt Jur deel uit van het team, maar over zijn vraag om advies hadden we geen contact , waarschijnlijk omdat ik niet bereikbaar was, anders hadden we het vast eerst even besproken.
Misschien had het voorkomen kunnen worden als er iemand 24/7 bij had gezeten en iedereen op de vingers had getikt die zich misdroeg. Dat is inderdaad niet gebeurt, maar dat lijkt mij ook normaal, we hebben allemaal wel wat beters te doen. We willen dit ook niet en onder meer daarom is het off-topic dicht. Voor de laatste keer dat ik hier nu wat over zeg (want ik ga zo wat anders doen): het blijft dicht.
Ojee, wat diep.
Hier ga ik niet eens op in. Kom nou.
Dat denk ik ook. Ik ga wat anders doen, prettige avond.
Dat is actie-reactie en dus precies hetgeen waar je niet in terecht moet komen. Ik weet niet of het aan de gemiddelde leeftijd op dit forum ligt, maar het incasseringsvermogen van een aantal forummers hier ligt trouwens ook niet al te hoog in vergelijking tot andere fora.
@henrik: bovenstaande zou zelfs bij de minder argwanende lezer de indruk kunnen wekken dat er mensen met bepaalde autorisaties leesbevoegdheid hebben of zich die eigenmaken op de privé-berichten van een ander⊠En dat deze bevoegdheden ook worden uitgeoefend.
Zeg me alsjeblieft dat je hier doelt op privecommunicatie tussen jou en @SuperC⊠En dat er onder geen beding in andermans berichten gesnuffeld wordt en dat dit ook nooit gebeurd is.
Waarom je zo stellig beweert dat @Jtrapman hier geen kennis van zou kunnen hebben ontgaat me. Het is algemeen bekend dat die 2 veel zaken doen.
Kom op zeg, het is een forum hier. Op mijn werk is het ook geen democratie, in gezinnen ook niet. Wel erg dramatisch hoor.
Calm down!
Eh? Ik vraag toch nergens om een ban te bespreken? Ik vraag over uitleg over het achterliggende kader.
Het gaat denk ik tussen prive berichten tussen de mods en Jaap. Blijkbaar is Jaap daarin nogal uit zijn slof geschoten. Net zoân driftkikker als ik vrees ik.
Zeg Marijn!?
heb jij een identiteitscrisis ofzo?..ik zie je de afgelopen tijd constant je avatar veranderen.
Haha dat was mij inderdaad ook opgevallen
Ik kan effe geen goede vinden. Deze zou wel eens kunnen blijven
ik wil er best eentje voor je knutselen
Pure speculatie Marijn, in combinatie met de nodige verbeeldingskracht. Ik wacht wel even op het antwoord van betrokkene zelf.
Dat is heel aardig, maar nee dank je hoorđ
Ben je blij dat Jur tot een bepaald inzicht komt en om feedback vraagt, komt Henrik er even overheen. Volgens mij hebben jullie intern een groter probleem dan aan de gebruikerszijde. Ik denk dat jullie echt onderschatten hoe snel het met dit forum over is als de (soms wat puberaal) muitende harde kern van die forum er mee stopt. En dat allemaal omdat een enkel individu rechtlijnigheid en het eigen gelijk belangrijker vind dan het forumbelang. Triest.
Dat is nog maar de vraag. Ik heb er zoveel zien komen en gaan.
Misschien moet je je dan afvragen waarom ze gaan. Maar jouw tactiek is om telkens in te gaan op een detail en niet op de boodschap. Die lijkt me meer dan duidelijk.
en ze hebben het âforum off the bannedâ
Ik ben wel erg benieuwd naar dit (tot nu) geheime forum.
Ik zou daar graag eens rondkijken en zien hoe het moet/kan/hoort.
Geen nut als Vader Henrik weeral maar eens alles dichtknijpt toch?