Op welk horloge reageert men soms en op welke nooit?

Verreweg de meeste complimenten krijg ik voor mijn orange monster. Trekt toch behoorlijk de aandacht! Vooral mijn vrouwelijke collega’s vinden het vaak een stoer klokje.

Sinds ik de Seiko Tuna draag heb ik aanzienlijk vaker sex met wildvreemde vrouwen. Het is zo erg dat ik daarom vaak een wissel doe met mijn Tag Heurer.

12 likes

Aha. Daarom moest de Blumo het veld ruimen :wink:

1 like

Deze droeg ik laatst op de Rikketik en bijna elke standhouder met vintage horloges sprak me aan, vroeg wat het was en wilde hem kopen :confused:

9 likes

Het is een Tesla watch. zoek hem maar eens op op ebay.

Sinds ik de Steinhart draag heb ik bijna elke dag sex met wildvreemde vrouwen: maandag bijna, dinsdag bijna…

6 likes

Op de Samsung Gear smartwatch krijg ik héél veel reactie…ik begrijp niet waarom :slight_smile:

11 likes

Soms een reactie op mijn oranje monster.
Maar dat ding is dan ook mooi van het lelijk :smile: :thumbsup:

Grt.

1 like

Wel meerdere positieve reakties gehad op m’n Steinhart vintage one, en gewoon nul op m’n Rolex Subdate die ik dit jaar nieuw heb gekocht. Het blijkt dus onzin te zijn om een dure klok te hebben om mee te showen. Gelukkig heb ik hem voor mezelf en show met de Steinhart, hehehe.

Tot mijn ergernis heb ik de meeste reacties gekregen op mijn Pebble, die ik nu bijna nooit meer draag. Mijn Dracula Monster wil ook nog wel eens iemand opvallen. Verder kom ik waarschijnlijk de verkeerde mensen tegen… :smile:

Gek genoeg krijg ik de meeste reacties op mijn Aevig Valkyr, wat een van mijn goedkoopste horloges is.
Maar dat illustreert weer dat non-WISsen met name de buitenkant zien, en dus niet het merk en/of de verfijnde techniek van ander horlogegeweld. Wat op zich niet onlogisch is natuurlijk.
De Valkyr heb ik zelf dan ook vooral gekocht omdat ik het een cool design vond, dus op zich wel weer leuk om daarin bevestigd te worden. :smile:

Van een leek krijg ik zelden reacties op m’n horloges. Gelukkig maar, want ik draag ze niet voor de buitenwereld. Kenners herkennen het wel, dan is het leuk om een praatje te maken.

Junkers erg gaaf horloge…mooie vintage dresswatch !!

1 like

Yep!

Slechts twee keer een reactie gekregen. Beide keren voor deze …

3 likes

Het horloge waar ik de minste likes/comments op krijg op het forum. Krijg ik de meeste reacties op als ik het draag. Haha. Guess Collection…

2 likes

Nou, hier 1 like dan.

2 likes

Ik heb de Seiko Disc Burger nu een paar dagen gedragen, en die roept inderdaad veel reacties op, Wellicht dat het scheelt dat ik met het warme weer korte mouwen draag, en de melkwitte bovenkant ook wel een blikvanger 1e klas is? De zwarte variant zal dat veel minder hebben schat ik in…

4 likes

Hierop af en toe een reactie, vooral van mensen die geïnteresseerd zijn in horloges.

1 like

@WilSeiko Mooi Seiko horloge!
Nog niet eerder voorbij zien komen.
Makkelijk af te lezen?