Op zoek naar een horloge!

In mijn directe omgeving wordt mij ook steeds zoiets ingefluisterd😄

Gewoon kopen wat je leuk vindt, ga ik ook doen!:smile:

1 like

Heb dit topic een beetje doorgescrold en volgens mij vindt de topicstarter alles wat een bezel met cijfertjes heeft op een Rolex lijken.
Ook het horloge wat hij mooi vindt lijkt dan ook op een Rolex vindt ik.
Deze heeft volgens mij niet veel weg van een Rolex maarrrr ik kan fout zitten natuurlijk.

grapje natuurlijk

groetjes Lenno

4 likes

Deze lijkt me ook niet echt op een Rolex lijken, zeker de nummers op de dial niet, althans, de volgorde sowieso

3 likes

Nee joh… Die lijkt superveel op een royal oak!

1 like

Allemaal adviezen en meningen hier, van mij krijg je er nog een (hoop dat je er wat mee kan):

Wacht nog even met kiezen en verdiep je even goed in de verschillen tussen een automaat en quartz en tussen mineraal en saffier glas. Ik heb eens een prachtige seiko quartz gekocht waar ik na 1 maand spijt van had omdat ik toen in aanraking kwam met een automaat. Seiko weer goed verkocht en nu een mooie automaat. Manman, wat mooi zo’n levend horloge.

Veel succes met kiezen, enne ik vind de HB mooi om te zien!

1 like

In die reply is tijd gekropen, dus bij deze mijn felicitaties :smiley:

Hey, bedankt voor alle reacties. Misschien lijkt die wel niet zo erg op 'n rolex maar had het aan klasgenoten gevraagd en die vonden 't ook wel redelijk op een rolex lijken als je er even naar kijkt.

Ik heb gisteren de Hugo Boss besteld voor 205 euro, met deze aankoop ga ik sowieso plezier hebben en krijg ik ook ervaring met een echte fashion watch.

Als het toch troep blijkt te zijn word mijn volgende aankoop gewoon een automaat.

Jullie krijgen nog een foto als die binnen is :wink:

12 likes

Goed bezig, Even wachten en dan genieten!

1 like

Tja als mensen een horloge zien met een duikring dan denkt het gros aan een Rolex, omdat het gewoon een bekende naam is.

Vraag oudjes maar eens iets over smartphones en ze zullen vaak zeggen dat hun iPhone heel traag is geworden terwijl ze hun Moto G laten zien…

2 likes

Heel goed. Veel plezier ermee!!

1 like

Ik wil eigenlijk geen kolen op het hete vuur gooien, want er is al genoeg met de botte bijl gehakt, maar ik vind de HUGO BOSS HB1513230 DEEP OCEAN verdacht veel lijken op de Oris Aquis.

Blauw met zwarte lunette. de datum op de 6, en dan het witte kadertje om de datum, de uurmarkeringen, crown guard, sunburst, plaats van de teksten ORIS - BOSS, Automatic = Hugo Boss eronder, WR aanduiding…
Hij lijkt meer op de Oris Aquis, dan veel voorbeelden van duikers in dit topic op Rolex lijken :fearful: :scream:

2 likes

Dat kan zeker kloppen. Had hierboven ook aangegeven dat ik de Oris Aquis een mooi horloge vind, alleen te duur voor mij.

Maar je vind het dus wel erg om rond te lopen met iets dat in de verte lijkt op een Rolex, maar iets met zulke sterke gelijkenis met een ander merk vind je niet erg.

Ieder zijn dingen, maar wel vreemd. Maar goed. Veel plezier ermee. Hopelijk kan je ooit een echte Oris Aquis kopen :+1:

Veel plezier met jouw Hugo Boss😄! Benieuwd naar de foto’s.
Het mooiste horloge wat ik momenteel heb is ook een echte fashion watch!

1 like

Ik verwachtte deze vraag al. Oris Aquis is niet zo bekend als Rolex, iedereen kent de Rolex wel.

Ook wel weer leuk natuurlijk dat je met een post van je Hugo Boss veel meer reacties krijgt dan iemand die zijn dure Rolex post, Rolexen zijn hier meer gemeengoed dan een Hugo Boss.
Veel plezier met je HB en wel even een polsfoto posten natuurlijk.

groetjes Lenno

2 likes

Je hebt in ieder geval goed over je aankoop nagedacht.
Veel draagplezier met de hugo boss!

Zie nu wel dat de diameter 46!mm is. Ben benieuwd hoe die op je pols valt dus ook graag een wristshot.

1 like

Ben ook benieuwd! Morgen is die binnen.

Groot gelijk dat je voor die Hugo Boss bent gegaan, uiteindelijk ben jij degene die hem moet dragen.

Voor dit soort prijzen kan je nooit echt de boot in gaan, al is het voor jou op het moment veel geld, voor een horloge waar je blij mee bent is het weinig geld.

1 like