Beetje gekke thread deze, er wordt aan horlogefreaks advies gevraagd en het eindigt met de bestelling van een BOSS horloge.
Ik weet het, kopen wat je graag ziet etc etc. Maar verder wordt er wel consequent onder freaks de neus opgehaald wanneer er fotoâs gepost worden van dergelijke modemerken.
Laten we het er maar bij houden dat het een dikke plot twist was
In ieder geval hoop ik dat TS van zân BOSS geniet! En zo niet, dan staat deze thread bol met gouden advies.
Benieuwd naar de fotoâs en je ervaring. Wellicht geen hoogstandje maar een mooi horloge. En daarna snel je account verwijderen of het gaat je veel geld kosten
Er is in principe ook niks mis met fashion watches. Voor mij is het ook een âgatewayâ geweest naar andere merken horloges en ben ik sindsdien ook echt gegrepen door het âhorloge-virusâ. Veel plezier van je aankoop! En maak je niet te druk over wat de mensen denken, het belangrijkste is dat je hem zelf met plezier kan dragen!
Conclusie is eigenlijk altijd. Als het binnenwerk je niet teveel âboeitâ, of je met een kwalitatief mindere afwerking genoegen neemt, koop dan gewoon wat je mooi vindt. Of het nu een Hugo Boss of ander modemerk is. Er zijn legio redenen te bedenken waarom een ander horloge in dezelfde prijsklasse beter in elkaar steekt dan een Boss, maar sommige mensen betalen liever voor de naam dan voor de kwaliteit dat het horloge je biedt. En dat is prima. Draag hem vooral met plezier, draag hem met je gevoel.
( En spaar door voor een betere klok ;-))
Die opmerking maak je nu al een aantal keer, dat een Seiko net een Rolex is. Koop lekker die Boss en bij commentaar graag eerst je huiswerk doen. Ga je eerst verdiepen in een merk bv Seiko of een ander merk en ga dan nog eens objectief kijken.
Open de site monsterwatches eens en kijk eerst wat Seiko te bieden heeft. Daar staan ze lang niet allemaal, maar heb je wel een beeld.
Bijna ieder merk heeft wel een soort hommage aan een ander merk.
Feit: Ik had een Speedmaster handwinder die om de haverklap naar de kleauten ging.
Feit: Ik heb nog steeds een bruut lelijk modehorloge van Fox, de Israëlische jeans-zaak, wat al jaren onverwoestbaar is. De band is nog origineel, het horloge bekrast maar het glas weer niet, en het blijft het nondeju doen. De levensduur van de batterij is ook heel, heel erg goed.
Dus @Daan_073, die Hugo Boss gaat het vele jaren kunnen doen. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Alleen hoop ik wel dat je (sorry dat ik nu als een ouwe belerende bok klink) in je leven ooit nog eens leert relativeren wat je directe omgeving van iets denkt. Mijn moeder zei altijd: Als een ander in de sloot springt hoef jij het nog niet te doen. De mening van je klasgenoten is, ja, ongeĂŻnformeerd.