Maar wat vind je van deze dan ? @Batossai gaf een mooie oplossing.
Niet duur, goede kwaliteit en :
Je wilt een duiker denk ik? Vergeet alles wat hier wordt gezegd, sluit horlogeforum af en ga plaatjes en YouTube reviews kijken. Dan zoek je er 3 uit die binnen budget en je wensen vallen en die ga je proberen te passen. Vraag desnoods hier op het forum of iemand dat model heeft en je langs mag komen voor een bakkie en om te passen.
Wedden dat je de drie die je hebt uitgekozen uiteindelijk toch niet mooi vindt? Misschien kom je er pas na aanschaf achter maar als je eerst gaat passen kom je er achter wat je wel en niet mooi vindt en kun je een doordachte keuze maken en een horloge kopen waar je lang plezier van hebt.
Ik weet niet of je al eerder horloges hebt gehad?
Probeer in ieder geval voor jezelf uit te vogelen of je een duiker, dresser, flieger of weet ik wat wilt. Kijk eens wat de voor en nadelen zijn voor jou tussen een automaat en een quartz. Schrijf het desnoods op.
Diameter, soort band, lugwidth, platte of aflopende lugs. Zomaar wat zaken waar je naar kunt kijken.
Misschien kom je tot de conclusie dat je wilt doorsparen voor iets wat je echt graag wilt of je koopt 4 verschillende Vostok’s en je bent in één keer klaar voor je budget.
In ieder geval veel plezier met je zoektocht!
Huh?
Haha, spreek mezelf een beetje tegen hier hè🤔
Maar wel goede tips
Dit is 'm net niet, imo!
Ja toch. Je wordt anders helemaal gek hier als nieuweling. Je wordt bedolven onder de ideeën.
Ja, tof dat iedereen wil meedenken. Ook leuk om als nieuweling dergelijke discussies te lezen. Houdt iedereen mooi scherp, toch?! Ik ga ook even speuren op Youtube.
Haha inderdaad. Iedereen bedoelt t goed, maar je ziet door de bomen het bos niet meer
The Urban Gentry heeft altijd wel leuke filmpjes op YouTube.
Gewoon de tips van givemeyourdough volgen. Dan komt t goed
Gelukkig maar. Ikzelf spreek Rolex-dragers namelijk altijd aan met dit soort vragen…
Why?
Wat is het nut ervan?
Volgens mij moet je dit niet helemaal serieus nemen
- Uitzoeken of de drager WIS is
- Uitzoeken of het horloge echt is
Inderdaad
Als je die vraag moet stellen zit je in verkeerde kringen.
Denk niet dat iedereen zich altijd in de hogere klassen begeeft
Nou dat zeg jij, maar veel Rolex bezitters hebben een replica naast de echte, heb ik uit betrouwbare b r on.
En dan nog mensen met uitsluitend origineel.
En natuurlijk mensen met uitsluitend replica.
Kortom, gespreksstof genoeg
En?