Op zoek naar horloge ter viering van het leven - 5.000 tot 10.000 euro - suggesties?

Heerlijke suggestie Ivo

1 like

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Toni. Geniet van dit prachtige wonder van het leven

2 likes

Explorer 36

Van harte! En ik vind jouw keuze eigenlijk al helemaal perfect. Stoer maar chique…en gender neutraal. :slightly_smiling_face::ok_hand: Niet meer verder kijken of denken. Tijd voor je nieuwe gezin…:muscle::baby:

3 likes

Van harte gefeliciteerd met de mooiste aanwinst. Ik vind de defy ook een heel goede keuze!

1 like

Van harte gefeliciteerd met de geboorte!
Hier kan geen prijskaartje tegenop. Als je toch niet van plan bent het horloge weg te doen zou ik gewoon kopen wat je mooi vind :smiley:. De gedachte erachter en reden zijn al onbetaalbaar an sich.

1 like

Van harte.

Zo’n Zenith Defy 36 is schitterend en sluit mooi aan bij je thema.

2 likes

Allereerst gefeliciteerd met de geboorte! Mooi moment voor een horloge!

Oke, dus jouw vrouw draagt 9 maanden jouw kind. Ze mag geen alcohol drinken, biefstuk eten, ze moet sushi laten staan. Elke ochtend misselijk boven de WC pot hangen. Vervolgens gaat ze door een hel van de pijn om het kind eruit te laten komen. Haar lichaam zal trouwens nooit meer hetzelfde zijn.

Terwijl jij alleen het plezier had van het verwekken van het kind…

En nu wil ZIJ aan JOU een horloge cadeau geven voor de geboorte van jullie kind!? :exploding_head:

1wuoi7

Zenith is cool trouwens, stick with it!

11 likes

afbeelding

Wel spot on

5 likes

Gefeliciteerd, wat betreft je horloge ga ik nog even nadenken :thinking:

1 like

Gefeliciteerd!

De nieuwe Breitling Chronomat is een stoer yet “ elegant “ model :smile:

De band is comfortabel, weinig complicaties, krijgt een soort van unisex marketing campagne!

1 like

Gefeliciteerd met de geboorte, veel geluk samen :four_leaf_clover:

Heb nog niet alles gelezen, maar houdt er in dit kader rekening mee dat je met een stalen band dan (naar ik aanneem) de band moet vermaken wanneer de ander het horloge wil dragen. Da’s met bijvoorbeeld een lederen band waarschijnlijk beter leven.

1 like

Met 37mm net iets te groot maar voor de rest:

8 likes

Zekers maar wat ook nog een groot pluspunt is

Dat het op maat maken van de band zo makkelijk gaat en dat zonder tools.
Dus ja, de Santos!

1 like

Breitling chronomat 36 is beschikbaar in verschillende kleuren en is geschik voor zowel man als vrouw.

Een omega aqua terra in 38mm is ook een optie. Ook weer in verschillende kleuren te verkrijgen

Gefeliciteerd met jullie dochter :partying_face:
Ik zou juist voor een van de grote merken kiezen,zijn TIJDLOZE KLASSIEKERS en dat is denk ik juist wat je wil . Over 20 jaar moet het nog steeds voldoen
Jlc reverso
Cartier santos
Rolex OP/datejust/explorer
De hierboven genoemde opties.
De jlc kun je trouwens laten graveren .
Keuzes :thinking:

3 likes

Dit! :point_up:

En uiteraard gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

1 like

Gefeliciteerd! 🫶🏻
Als jij nou met Siebelbonnen een onverwoestbare G-Shock neemt van €70,- dan kunnen de overige negenduizendnegenhonderddertig euri op de spaarrekening van de kleine.

9 likes

Ook mijn idee :heart:

1 like

By far natuurlijk het beste advies voor je dochter
Wel een kleine voetnoot… niet op een spaarrekening maar in goud investeren.

Maar we weten ook, dergelijke adviezen doen het slecht op een horlogeforum​:joy::joy:

2 likes