Even zoeken naar een goede gratis authenticator kan ook. Ik kwam uit op 2FAS (open source, voor Android en iOS) omdat ik toch mijn werk authenticator niet voor prive zaken wil gebruiken. Daarmee is het app downloaden, QR code scannen en token invullen. Dat is het toch vrij eenvoudig aan de gang te krijgen.
Helemaal mee eens! ![]()
![]()
Lekker paniek zaaien voor een incident.
Zo kennen we je weer ![]()
Dit zijn al een stuk of 6 incidenten, wanneer is het voor jou een patroon?
Edit: niet dat ik het eens ben met John, F2F overdracht is niet altijd haalbaar en verzenden moet ook kunnen onder de juiste voorwaarden
Dan kan je alsnog getild worden. Maar dat geheel terzijde.
Als je iemand kent is opsturen geen probleem toch?
![]()
Ligt er maar net aan hoeveel vertrouwen je hebt in de afhandeling van een pakketbezorger.
Ook dat nog inderdaad.
Je hoort soms verhalenā¦.
Ik ken de meeste mensen hier niet, nooit ontmoet, en bijna altijd verzonden.
Alleen goeie ervaringen mee.
Kopen heb ik wel 3 keer gedaan, F2F⦠Ook alleen goeie ervaringen mee.
De keren dat ik in mijn leven financieel benadeeld ben is dat geweest met mensen die ik meerdere keren in levende lijve heb ontmoet.
Ook dat biedt geen garantie
Verzenden gaat ook hier bijna altijd goed. Bij waardevolle verzendingen sluit ik een verzekering af, 2x aanspraak op moeten maken en beide keren netjes opgelost door PostNL. F2F is ook voor mij niet altijd mogelijk gezien planning of afstand.
Mja, ik verzend een Rolex van 10K+ liever niet via de PostNL. Maar ieder zijn ding ![]()
Ooit een dure vintage Omega verstuurd. Naar de UK. Nooit aangekomen. Gelukkig goed verzekerd, maar walgelijk dat een vintage seamaster 300 in handen van een dief is gevallen.
Dat zijn heel andere bedragen dan waar ik het over heb en daar zou ik ook zeker een f2f overdracht bij willen op een heel openbare, goed beveiligde plek
Als ik dat al zou durven ![]()
Ik heb wel horloges via chrono24 gekocht en verkocht.
Gewoon verzekeren en go.
UPS levert op 1 werkdag af, verder nog Secursus verzekeren. This is the only way. Secursus kost 1% van je pakketwaarde, dat is lekker betaalbaar.
Werkt perfect. Ik heb al heel veel pakketjes verstuurd en nog nooit miserie gehad.
Ik pak ook wel in alsof mijn leven er van afhangt.
Ik heb ze ook niet, dus ik kan het eigenlijk ook niet weten, misschien ooit ![]()
![]()
Een horlogebandje (laten) opsturen is inderdaad iets anders dan een (>1K) horloge. ![]()
Ik ben niet bang aangelegd. Sommige leden wel.
Bij āervaringen met verkopersā lees ik vooral F2F-overdrachten in jouw geval.
Heel verstandig!
![]()
2 x face to face meeting gehad hier met mensen van forum. Beide keren erg over te spreken geweest. Leuk over horloges gebabbeld. ![]()
Padje heeft zelfs zijn eerste Rolex gekocht via forum!