Weet even verder niet zo goed wat ik allemaal moet doen …
Heb een deal gemaakt. Geld overgemaakt. En daarna radiostilte. blijkt dat nog iemand de zelfde ervaring heeft de afgelopen dagen met het zelfde account met een ander bank rekening nummer …
Balen zeg, volgens mij al de 2e in korte tijd.
Had ie gereageerd op een gezocht topic en zo tot een deal gekomen?
Ik ben bang dat je geld weg is, naar verschillende rekeningnummers dat is waarschijnlijk van een katvanger.
Als iemand reageert op een gezocht topic die niet recent actief is geweest en geen verkoop ervaringen heeft zou ik adviseren extra voorzichtig te zijn.
Wellicht handig om daarvoor te waarschuwen als je een gezocht topic start?
Wel jammer dat dit blijkbaar moet hier op HF
Ja dat is achteraf, kon iedereen gebeuren denk ik aangezien we denken dat HF een redelijk veilige omgeving is met liefhebbers. En dat was het ook tot voor kort.
Ik denk dat het wel goed is om een algemene waarschuwing hiervoor te geven zodat men wat beter oplet in zulke gevallen.
misschien eens vragen aan bordewolf hoe het toen is verlopen ?
dit was namelijk zijn eerste topic/reactie op het forum
tijd geleden natuurlijk maar misschien kun je daar iets uit halen.
neemt niet weg dat het opnieuw een klot… waardeloos gegeven is dat hier op HF dit soort praktijken ontstaan.
succes met de afwikkeling.
Het is vrij duidelijk dat dit niet meer dezelfde persoon is. Anders had hij al wel gereageerd op mijn berichten.
Ik weet niet wie er nog meer de afgelopen dagen slachtoffer is geworden. Maar ik weet vrij zeker dat er nog iemand is, die in hetzelde bootje zit als mij nu