Opkomende angst voor (ver)koop op dit forum

Ik neem aan dat je slim genoeg bent om het enigzins te begrijpen, iets minder kortzichtigheid is af en toe op zijn plaats…:wink:

Bwa, arrogant ben je wel. :slight_smile: Het komt er gewoon op neer dat ik niet handel met mensen die ik instinctief niet mag. Zo simpel is het. Betrouwbaarheid interesseert me eigenlijk geeneens. Ik mijd sommige mensen liever.

1 like

Verdiende arrogantie…:kissing_closed_eyes:

Je moet niets. Ik heb enkel aangegeven dat het voor mij een pré is.

Dat is waar. We hebben allemaal onze voorkeuren.

1 like

Ik vind iedereen arrogant hier, mijzelf inbegrepen!

Grapje moet even kunnen om de boel wat luchtig te houden nietwaar?

2 likes

2 likes

Alleen maar goede ervaringen hier (in de korte tijd dat ik lid ben). Geen marktplaats praktijken. Kaf valt makkelijk van het koren te scheiden.
Persoonlijke ontmoeting gaat boven verzending. Die paar euro’s voor benzine zijn het probleem niet toch. Voor een lekkere bak koffie in het café leg je ook al snel 2.50 neer :wink:.
Ik ben blij met het verkoop gedeelte zoals het nu is, al is beter stroomlijnen natuurlijk nooit verkeerd.
Ben benieuwd wat er op dit gebied gaat gebeuren!
Fijne dag.
Wander

4 likes

Echt helemaal waar.

2 likes

Wat een discussies hier zeg. dit is wat ik er over denk.als persoon A zegt dat het groen is.en persoon B zegt.nee het is rood . dan komt de discussie heen en weer… en uiteindelijk gelooft persoon a nog steeds dat het groen is .en persoon b nog steeds dat het rood is. dus ja wat is dan wijsheid. hoop dat jullie het begrijpen dit verhaaltje.
:sunglasses:

Voordeel van zo’n discussie is dat we altijd iets kunnen leren vwb Nederlands taal :wink:

3 likes

HF = Marktplaats

De goede oude tijd is verdwenen.
Ook met mijn laatste verkoop nieuwe onbekende leden in de pb box die speciaal daarvoor lid worden.
Zullen best prima mensen zijn maar ik begin er niet aan.

5 likes

Dat soort dingen heb ik dus ook meegemaakt en ik vind het ge-wel-dig! Of gewoon tegen kostprijs van onderdelen en zo.

1 like

Heerlijk!! Ik heb jammer genoeg ook gehoord over de andere kant van de medaille. Mensen die iets in good faith weggaven en het later op marktplaats aantroffen.

Zelf ben ik een paar keer op mijn bek gegaan door mensen via UF te helpen. Dat vond ik echt vreselijk balen en daardoor ben ik wel een stuk terughoudender geworden.

1 like

Waarom niet? Zo ben ik ooit lid geworden, omdat ik een bepaald horloge al heel lang zocht - en sindsdien blijven hangen. Alsof nieuwkomers bij voorbaat minder betrouwbaar zijn.

6 likes

Gewoon een gouden regel die ik hanteer. Zeg ook niks verkeerd toch ?

1 like

We zullen allemaal wel onze regels hebben, toch?

1 like

Ik heb werkelijk ook geen idee wat de mensen hebben gedaan met al de horloge’s die ik heb weggegeven. Als ze die in geldnood verkocht hebben, heb ik daar geen problemen mee, hoewel, 1 horloge was een custom PMWF horloge en daar kun je alleen mensen mee blij maken die ooit in dát forum zaten.

2 likes

Eens gegeven blijft gegeven, doe goed en zie niet om.
Zo maar een paar oude uitspraken van mijn ouders,
Maar ik kan mij toch heel goed voorstellen, dat je je soms behoorlijk in je, …
tja hoe moet ik dat nou netjes zeggen.:smile:

Simplistisch: kuif gepikt voelt :grin:

5 likes