Toch een vorm van oplichting,vind ik
Wtf lol
Haha check die op maat gemaakte advertentie.
Hahaha heerlijk die cookies
of zoietsâŠBtw leuke trouwauto?
Deze is herkenbaar. Koper bij mij over de vloer, maar bij het afrekenen had hij 8 tientjes te weinig, omdat hij onderweg naar mij toe moest tanken en zijn pinpas niet bij zich had. Het was een gezellig vent en hij beloofde bij thuiskomst direct de centen over te maken. Na een aantal maanden berichtjes en telefoontjes heen en weer is het nooit een cent meer gezienâŠ
Bijzonder, zou de persoon in kwestie na een wippie op de wallen hetzelfde proberen?
Dat is een boel geld.
Bijna goed.
80 tientjes,? Tanken,? Was hij de vrachtwagen gekomen
Ooit een lege Tissot doos ontvangen van een Oostenrijker.
Voordien had ik al minstens 90 horloges ontvangen. Maar deze zending gaf mij een onzeker gevoel. Opengemaakt bij aankomst koerier. Lege Tissot doos terug meegegeven met de koerier.
De Oostenrijker had het horloge vergeten in de box te steken. Is alsnog goed gekomen. Maar zonder de Tissot doos.
Hummer?
Mmm, soort contaminatie. 8 tientjes / 80 Euro.
Je weet toch niet of het opzettelijk is?
Als ik er overtuigd van zou zijn dat ik het correcte bedrag geef, en de verkoper komt op een ander moment nog eens vertellen dat het niet klopte, zou ik ook niet zomaar nog eens 150 euro gaan betalen. Ik zou dan eerder zelf denken dat ik in de maling genomen word.
Dan had ie het inderdaad direct moeten natellen zodat we het ter plekke konden oplossen en ik het ook nog eens kon natellen.
Simpel, bij contante betaling samen natellen zowel bij koop als verkoop.
Halverwege staken en het wel geloven komt voor je eigen rekening.
Goed te weten. Dat moet ik dan blijkbaar ook bij HF leden doen. Blijkbaar mag je nergens van uitgaan.
Jammer dat de belasting niet zoals jij denkt, dan was ik nu rijk geweest