Teleurstellend voor je, ik vind dat verschrikkelijk, die teleurstelling van je had ik liever gekregen met een of ander horloge, Zou zo graag gezien hebben dat je blij was geweest. Ik hoop dat je deze vervelende ervaring snel zal vergeten, als je de horloge kast weer naar tevredenheid terug krijgt
Vergeten te citeren,
Helaas ben ik wat teleurstelling met vintage horloges wel wat gewend. Horloge in mijn PF ligt sinds binnenkomst in september al bij de 2e horlogemaker. Welgeteld ~10x kunnen dragen.
Zolang het uiteindelijk maar naar behoren wordt opgelost, dat is het belangrijkste!
Ja die mis ik wel! Als alles goed gaat komt hij over 1-2 weken weer terug.

September, en de tweede horlogemaker voor dezelfde horloge, Omdat ik het verschrikkelijk vindt voor je met dat vergulden, hoef je met dit verhaal het niet te verzachten voor mij hoor. Het siert je trouwens wel, En als dat echt zou zijn, dan zocht ik voor het onderhoud en reparaties een echte horlogemaker en geen prutsers. groetjes Sarah
Alsof het niet goed gaan van het vergulden nog niet erg genoeg was is nu het pakket kwijt bij postNL wat een drama. Pakket is al sinds 6 mei onderweg, maar Haveman heeft nog niks ontvangen en PostNL kan zelf ook niks meer doen. Ben dus bang dat ik opzoek moet gaan naar een nieuwe kast
Noooo! Balen zeg.
Ja, ik kan het echt niet geloven…
Natuurlijk ook onmogelijk om zo’n kast te vinden. Ik hoop dat jij meer geluk hebt met het Tiffany en Co horloge!
Hoop het ook. Had hem helaas eerst uit elkaar moeten laten halen. Dus dat heb ik nu laten doen en moet hem daar nu opnieuw heen sturen. We zullen zien.
Dit meen je niet, Ben helemaal van mijn melk. Sinds 6 mei, het kan nog goed komen hoor, Eind deze week kan je dat pas met zekerheid zeggen. Er zit ook nog het weekend tussen. Jij hebt wel erg veel pech met je horloges, Maar hopelijk heb je meer geluk op een ander gebied.
Ik heb goed nieuws!! Ongelofelijk, maar het pakket is blijkbaar toch aangekomen, na bijna 2 weken…
Het kastje is zelfs al weer terug bij me! (daardoor wist ik dat het ook aangekomen was)
Onnodig om te zeggen dat ik ontzetttttttend opgelucht ben en ook ontzettend blij ben met het resultaat want… wat is die mooi zeg!
Ziet er inderdaad weer goed uit Hopelijk zal de nieuwe laag ook duurzaam blijken.
Fijn dat hij terug is. Op het eerste oog ziet het er goed uit maar bij inzoomen zie ik diverse onregelmatigheden.
Zou de haar en het stof wel weg halen dat onder het glas aanwezig is. Grootste haar zit tussen centrum en 10 uur.
Ben wel heel blij voor Winne, en ben ook heel blij met jou hoor, omdat je mij een berichtje hebt gestuurd over het goede nieuws van Winne s horloge
Tevreden?
Mooi! Haveman?
Waw, mooi man! Ben benieuwd hoe hij er straks uitziet als hij weer inelkaar zit.
Ja!
Dank! Jep!
Dank! Ik ook
Ik heb een WGP ‘White Gold Plated’ horloge onderweg vanuit Japan die na aankomst dringend in een chemisch badje moet. Haveman geeft aan geen WGP te doen maar wel te kunnen rhodineren. Een vraag aan de deskundigen: komt rhodineren - qua kleur - een beetje in de buurt van WGP? of, hebben jullie een adres waar ik voor WGP (en daarna rhodineren) terecht kan? Dank alvast!