Ach, de moderne man heeft een open geest.
Wie weet geniet je mee.
Sowieso een Speedy behouden. En doen.
Aangezien mij nr 1 allergie afgekapte cijfers zijn ongeacht of Lange dit doet of Casio. Zou ik voor een andere Lange gaan. Maar dat is mijn mening:
Is de Saxonia Thin in 37 mm niks of is die te rustig voor je? Eventueel ook iets kleiner te krijgen met ks? Al snap ik mss de 37 mm niet omdat je al een horloge hebt met 2 cijfers.
Om maar even in witgoud te blijven qua materiaal van chrono gejat
En idd eventueel de Angelier van Paul. Zeer benieuwd wat daar uiteindelijk uit gaat komen.
Die Lange… zou de set wel compleet maken. Ik zeg doen!
Buiten de GMT zeg ik ja. Zo een Lange is echt prachtig en je kan er toch maar een tegelijk dragen. Minder horloges zorgen ervoor dat je ze vaker draagt en dan ook meer een gevoel erbij krijgt dat het een horloge is wat bij je past
Ik snap het nooit zo als mensen niks weg doen en heel veel horloges hebben die bijna nooit het daglicht zien en in de kluis liggen te niksen. Of je verzameld al een bepaald type ofzo. Spijt van verkoop, ach buiten wat bijzondere horloges is alles makkelijk ooit weer terug te kopen.
Misschien de reverso wisselen voor de GMT
- speedy zwart
- speedy wit
- Pepsi GMT
- mooie Lange met een witte wijzerplaat
Leuk om over te brainstormen dit en doe waar je happy van wordt
Lekker houwen zo, is toch prachtig, ik zou als je wilt er gewoon bij sparen wat je nog wilt.
Dank voor alle adviezen en denkrichtingen.
Wellicht ligt de waarheid in het midden en moet ik meer houden dan enkel de genoemde drie. Maar ook wat wegdoen, anders wordt het me teveel. En dan een Lange toevoegen. Het gaat me niet zozeer om vrijmaken budget, maar meer om een niet te uitgebreide set. Dat werkt niet goed bij me.
Als je 'm wil passen geef je maar 'n gil.
Ik snap het idee eigenlijk heel goed @tompj Persoonlijk zou ik niet te veel wegdoen en die Lange er eens naast houden. Je kan altijd nog verkopen.
Zelf zit ik ook een beetje in de Lange hoek te gluren.
Schitterend
Als ik die foto zie dan twijfel ik, dit lijkt het omgekeerde van schitterend.
Hoe laat is het daar?
Kniesoor die daarop let
Heb jij geen telefoon?
Slechte foto ja
Wel hoor, maar ook daarop zie ik de wijzers niet
Iedereen hier wil dat je die Lange koopt!
Kopen die handel!
Hoeveel je ervoor weg doet interesseert ons minder, daarover zijn de meningen ook meer verdeeld.
Daarom is het ook een weekend topic. Iets minder serieus en vooral vermaak.
Ik zou sowieso de 16710 erin houden.
Lekker veelzijdig.
“Agile watchmaking: de wijzers en de andere helft van de datumschijven worden volgende sprint gemonteerd.”
Het is 09 01. Altijd een leading nul, al is het maar voor correct sorteren en altijd uniforme veld lengte.
Dat je dat niet doet op een normale datumschijf is nog een soort van prima, maar een leeg display veld trek ik nooit.
Dat weten we inmiddels.
Ik heb er minder last van moet ik zeggen.
16750