Opruimen, indikken, upgraden?

Mij stoort het ook niet, ik vind het eigenlijk wel een pluspunt dat ze de datum gewoon schrijven zoals het klopt ipv er vanwege het mechanische geheel er een 0 voor zetten.

1 like

Dit is naar mijn gevoel de crux. Dan eerst een Lange aanschaffen om vervolgens beter te kunnen aanvoelen hoeveel en welke horloges er weg mogen.

3 likes

Luister nu eens naar ome Ferry, zo’n mooie collectie gewoon houden. Heb je zo je best voor gedaan. Spaar nu gewoon voor die Lange en sla een vakantie over :wink:

edit, zag ik toch horloges voorbij zien komen die in het thema voor komende week passen :grin:, dus opletten vanavond :wink:

2 likes

Een vakantie overslaan voor een horloge gaat niet gebeuren hier. :woozy_face:
Een horloge kopen tijdens een vakantie, dat is een goed idee!

8 likes

Deed ik ook, minimaal 1 horloge kopen in de vakantie. Maar zit er aan te denken om binnenkort eens een kijkje te nemen in Marokko, ga ik dus geen horloge kopen :wink:

16750

Ja zag het later. Zag alleen in de gauwigheid swiss only staan. Dan verwacht je een 16700 of een 16710.

Hoe dan ook een tof horloge.

2 likes

Dat weten we. Al een geruime tijd. Maar zolang er geen alternatief is hoef je niet in herhaling te blijven vallen, want Lange leest hier niet mee. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ah zo kom jij aan je collectie!

1 like

He he, ben je er eindelijk achter :wink:. Komend jaar ga ik maar 3 keer op vakantie, komt uit de lengte of uit de breedte :grin:

1 like

Dit vat het zo samen!

@tompj i feel the struggle. Heb vaak hetzelfde!

2 likes

Links, links, links. Geen dank

Je verward vakantie met weekendje weg :joy::joy:

1 like

Nee joh, vakantie is minimaal 12 dagen. Weekendje weg? Moet ik dan naar Texel gaan. Nee, ik zoek altijd de zon op :wink:. Gisteren lange tijd bij Tui gezeten, wil eens kijken wat Marrakech is. tips altijd welkom :smiley:

1 like

Tripje naar (Oost) Duitsland plannen dan maar?

3 likes

Klinkt goed!

Wel de vraag of het aanbod daar groter is dan in een willekeurige grotere Duitse stad.

1 like

En anders kan je vast nog naar de zandbak. Genoeg moois te vinden tussen de oliedollars.

Nee dank u.

Een keer na overstap op een vlucht naar Schiphol gezeten vanuit die bak. Het volk aan boord gaf wel aan dat ik die kant niet op hoef.

1 like

Qatar en SA hebben iig wel een dealer :stuck_out_tongue:

1 like

Ja doen maar met een kleine aanpassing. De Rolex houden en ik vind één Speedmaster voldoende, persoonlijke voorkeur zou de witte zijn. Dus dan zou je wat mij betreft een perfect 4 tal hebben.

1 like