Nogmaals @tompj, alles houden zou ik zeggen. Ik lees zo vaak, spijt dat ik die of die verkocht heb, en weer teruggekocht. De enige die eruit mag is die Omega x swatch, maar dat is persoonlijk. Heb wat tegen plastic horloges en dat er dan Omega of Blancpain op staat daar word ik niet warm van, wel van die Lange das een echt horloge
Volgens mij wil je ondanks een zekere dubbelingen vasthouden aan de beide speedy’s. Vooral doen. Je kan er altijd nog 1 op termijn omruilen voor een andere toolwatch.
De upgrade naar de Lange zou ik doen. Mooi met de Reverso ernaast.
GMT wegdoen omdat jij er volgens mij op uitgekeken bent. Al vind ik persoonlijk Rolex fijne en mooie horloges moet je vooral je eigen zin doorzetten.
Misschien wel 1 van de “goedkopere” horloges aanhouden voor gelegenheden waarbij je liever niets duurs omdoet.
Veel succes met het doorhakken van de knoop.
PS: zelf ben ik de Speedmaster ook steeds meer gaan waarderen
Heb vanochtend een IWC verkocht. Top horloge maar te weinig draagtijd. Inmiddels ben ik zelf ook aan het inkrimpen en aan het werken naar een collectie van 3, maximaal 4 stuks die ik dan ook echt veel draag. Klinkt wellicht flauw, maar je gaat de horloges die je langer achter elkaar draagt echt meer waarderen.
Bij nader inzien zou ik één van de Speedy’s wegdoen en ruilen tegen een El Primero Chronomaster. Sportieve chrono met een andere vibe. Verder dan dus wel voor de Lange gaan en de reverso behouden