Mijn JLC mag je proberen als je wilt hoor @Fate_Amenable_To_Change . Maar waarschijnlijk weet je al wel hoe die draagt.
Jazeker. Stond goed. Moeders de vrouw is ook om.
Ik heb nu zowel 23mm tweehanders als de 26mm KS Grande taille als de 27mm KS medium monoface gepast door de loop der tijd. Het moet één van de laatste twee worden.

Mijn JLC mag je proberen
Dank! Da’s leuk aangeboden, ik heb nog nooit een gekleurde gepast. Laat me daar even over nadenken.

Ik zou graag met een Goldfeather, Breguet of Naoya Hida naar een meet-up komen waar de rest Lange, Moritz Grossman en zelfs een pauper Hentschel bij zich heeft
Ah top. Ik neem aan dat je nu de organisatie van deze GTG op je neemt.
Ben benieuwd of je een credor Breguet of naoya meeneemt.
€30 k isch vanaf voor staal. Ook bij Grossman vind ik het een enorme bak met geld @tompj.
En ja afwerking subliem maar ook wat ik begrepen heb van Steffen Cornehl:
Alle apparatuur is toen ze begonnen zijn ‘nieuw’ gekocht. Geen cent daarop bespaard en dat schijnt een verdomd aardige duit te kosten.
Wat hier zo raar aan is? De meeste kleine merken die geen investeerder hebben zoals Grossman hebben meestal geen geld om ALLES fonkel nieuw te kopen.
Vandaag maar weer eens om geslingerd.
Behouden:
- Reverso
- GMT
- Speedy (zwart)
Toevoegen:
- Lange Saxonia

ik heb nog nooit een gekleurde gepast.
Nou…ik heb alleen dit in de aanbieding (om te bekijken dan, verkocht wordt hij niet):
Een Classic (45.6 x 27.4 mm). Zo te zien een maatje groter dan waar jij naar kijkt?

De H1
Mooi, maar doe mij dan maar de H2 in brons!
Ik moet zeggen dat de prijzen ervan mij niet eens zo tegenvallen.
de JLC Reverso en één Speedmasters (ik zou persoonlijk het exemplaar met de zwarte wijzerplaat houden).
Tja, ik heb niks met Lange & Söhne. Een mooie pre-owned Patek Calatrava is misschien een mooie optie?
Ik zou de Seiko houden, die overleeft ze allemaal …
26x43 tot 27x45 is prima, eerlijk gezegd. 23x33 is te iel. Eigenlijk is 26x43 de sweet spot, heb ik gezien. Ik zit naar een kandiaat met guilloché dial te loeren inderdaad, want gewone strakke sector heb ik al op de Longines.

credor Breguet of naoya
Ik moet me niet af laten leiden door Credor Goldfeather limited editions, maar me op de Reverso concentreren. Ik kom dus in dat gezelschap niet verder dan een Tank, Santos, Reverso en wat Grand Seiko’s, tegen die tijd.

die overleeft ze allemaal …
Gegeven de leefstijl van @tompj (wat ik me er van voor kan stellen) gaan ze het allemaal overleven. Daar komt bij dat de 6R3x uurwerken van Seiko in mijn ervaring niet de meest robuuste zijn die je kunt vinden op de wereld.

in dat gezelschap niet verder dan een Tank, Santos, Reverso en wat Grand Seiko’s
Regel jij het of zullen wij je uitnodigen?
Ik moet eerst even deze week overleven, maar het neigt er naar dat je me beter uit kunt nodigen, want ik heb chaos en drukte.
Die Reverso moet ik met mijn partner bespreken, want ik heb een kandidaat in m’n hoofd maar moet de nodige approvals nog halen.

want ik heb chaos en drukte.
Niet zoveel op forums zitten dan
Ho ho… dat zijn m’n pauzes. Die zijn broodnodig.

met mijn partner bespreken
Oprecht. Is het jullie gezamenlijke potje?
Je klinkt als gen z.

26x43 tot 27x45 is prima
Juist. Ik moet zeggen dat een maatje kleiner dan de mijne ook kan.
De ‘Classic’ doet me overigens meer dan de blauwe die ik eerder had.

Gegeven de leefstijl van @tompj (wat ik me er van voor kan stellen) gaan ze het allemaal overleven
Vooral gezien mijn leeftijd gaan ze me allemaal overleven.

Dit zou mijn keuze zijn:
Is die niet te groot voor een dresser?
Wel echt prachtig!

Is die niet te groot voor een dresser?
Eigenlijk wel. Maar ik wil niet altijd met de 38mm 5157 aan komen kakken. Dat is saai.

Is het jullie gezamenlijke potje?
Wij poolen onze inkomsten, investeringen en het onroerend goed volledig. Het is niet voor de kat z’n viool een partnerschap te noemen. Derhalve bespreek ik grote uitgaven uiteraard met mijn partner. Zoals zij dat ook met mij doet.

Je klinkt als gen z.
Dank je! Dat vind ik weer erg chill om te horen.
Antwoord op de origonele vraag: doen!