Orient only


Ik ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes


Orient Rally Semi open :sunglasses:

6 likes

Hey… Herkenbaar… Inclusief Ko band :sunglasses:

1 like


Mijn Orient Bambino Open Heart black/silver. Heb deze nog niet op het forum gezien.

7 likes

Haha klopt! Mede nav die review van jou :sunglasses: Bandje wordt trouwens wel afgewisseld met een zwarte leren band, maar die van Ko staat er wel heerlijk op :ok_hand:

1 like

Is dit de standaard band?

Nee solid jubile van uhhh moet ik even kijken.

Van Strap code misschien?

Geckota zeer prettige band.

1 like

Oké, bedankt. De band ziet er ook zeer goed uit.

1 like

Vooruit dan,…Xpost

11 likes

Deze al een aantal jaar in bezit.

Ik vindt hem prachtig. :heart_eyes:

19 likes

Vraagje:

Kent iemand een database met alle Orient automaten die ooit geproduceerd zijn met informatie wanneer zij op de markt zijn gekomen en tot wanneer zij zijn geproduceerd? En met andere interessante info, zoals het type uurwerk, etc. In ieder geval de Orients die in de afgelopen 2 decennia zijn gemaakt.

1 like

Ben reuze benieuwd, ik vrees van niet overigens. Orient is wat dat betreft veel lastiger na te gaan dan Seiko.

Als voorbeeld; het enige boekwerk dat er bij mijn weten bestaat over het merk is enkel in het Japans

1 like

Hoe is eigenlijk de ontspiegeling van het glas? Veel last van reflecties? Ik neem aan, van niet. Op de foto lijkt het namelijk wel zeer ok.

De blauwe Mako is weer eens aan de beurt.

15 likes

Orient op een Seiko band :grin:

9 likes

Hmmmmmmm. Even wennen.

2 likes

Had zo snel niet iets anders, en de standaard band ben ik niet echt weg van. Nog wel wat nato bandjes maar die staan niet bij het oranje. :grin:

2 likes

Ik krijg altijd zo’n “Casio”-gevoel bij dat soort bandjes. Wel bijzonder praktisch als je gaat doen waar deze Orients voor gemaakt zijn.

2 likes