Hmmm, ik had nooit zo goed naar Oriënt gekeken. Maar is serieus leuk spul. Zie mezelf er ook nog wel eens een aanschaffen.
Er zitten pareltjes tussen. Helaas voelde deze te klein om de pols, anders was deze nooit meer weggegaan…
Te klein om de poes?
Dat kan idd een probleem zijn…
Haha. Gecorrigeerd
Je was me zelfs te snel af
Prachtig spul. Ik heb die van @anon50762135 in de handjes gehad: i approve. Alleen de power reserve op veel modellen kan ik niet hebben.
Hij heeft hem dus nog
De afwerking van ‘standaard’ Orient Star is mijn ogen alleszins netjes voor het segment. SARB niveau. Klopt dat het geen saffier is. Vind ik zelf bij die bolle vorm geen probleem
Hij wordt met bijzonder veel plezier zeer veel gedragen Stefan. Het horloge is een cadeau van mijn vriendin geworden, dus gaat nooit meer weg. Gisteren nog even iets bij laten regelen. Hij loopt nu 3 sec. + per dag. Nogmaals bedankt voor de prettige afhandeling. Las dat jij er ook niet slechter op geworden bent.
Wat een beauty weet je toevallig hoe dit model heet? Ik kan bijna alleen maar de Orient Star met reserve aanduiding vinden, maar ik vind deze toch een heel stuk mooier.
Damn, dat wordt binnenkort een nieuw gezocht topic aanmaken haha!
Hoi Ide, is jouw Star een gemodde of originele Star? Ik heb zo’n fraaie wijzerplaat bij de OS-sen nergens kunnen vinden.
Edit: overbodige vraag, gezien de verwijzing van wander hierboven. Sorry.