Originele 90’s Poljot 2612.1 of een pssst something special for you my friend?

Ik heb recent deze Poljot overgenomen en allereerst ik vind het gewoon een geinig horloge voor een leuke prijs. Geinig reutelend alarm erin, gewoon leuk hebbeding. Nieuw bandje komt morgen want de huidige zwarte valt uit elkaar van ellende.
Anyway, ik wil graag altijd wat meer weten of de horloges in mijn box, maar over deze kan ik weinig vinden. Buiten de manual van het uurwerk, lijkt er weinig beschikbaar.
Vandaar mijn vraag hier, heeft er iemand meer kennis van deze Poljot? Of is er een Poljot database waar ik in kan gaan zoeken?

Wat mij vooral opvalt zijn de wijzers en de plaat met Engelse termen als jewels, alarm en Russia, terwijl de deksel in het Russisch is.
Kortom wat heb ik hier, of waar zou ik kunnen vinden wat ik heb?

Bedankt!

Ik weet niet veel van Poljot en de Russische horloge industrie, wel weet ik dat ze horloges maakten voor de eigen markt en voor de export.

Die van jou is er een voor de export, inderdaad te herkennen aan de engelse benamingen, onderaan staat ook Russia, ipv cbehaho b cccp (of zoiets dan) dat bij de horloges voor de eigen markt gebruikt werd.

Er is hier ook een Russisch draadje, even de zoekfunctie gebruiken, daar zit veel kennis, willen ze je vast helpen.

edit, hier dus:

1 like