Seiko uit Roermond verstuurt idd niets.
Iemand misschien nog een update van de voorraad van Seiko bij de outlet? Ik ben op zoek naar een Tuna.
Timetravelling?
Dit staat in mijn overzicht als 1m geleden gepost, en in de post zelf staat er 3d geleden.
Er is iets raar met je Tuna.
Mijn dochter ging vandaag naar de outlet,ik heb haar gevraagd even bij Breitling langs te gaan,hierbij het aanbod
het aanbod wat er al maanden ligt niks veranderd
In mijn ogen is dit merk zo hard achteruit gegaan, vroeger is mijn hobby begonnen met dit merk.
En in de praktijk is dit merk juist vooruit gegaan.
In populariteit, in technische ontwikkeling, in distributie ( met interne en externe Brand BTQ’s ) , in omzet,etc.
Het merk is volwassener geworden naar mijn idee en heeft de keuze gemaakt om een breder publiek te gaan bedienen.
Maar ik begrijp dat de traditionele Breitling liefhebber hier aan moet wennen.
Dit merk achteruit gegaan…ik ben geen echte Breitling fan, maar op ’ alle denkbare fronten ’ maakt dit merk alleen maar goede stappen voorwaarts
Ik vind juist dat breitling in de afgelopen jaren weer frisser is geworden, kekke kleurtjes, leuke re-issues… de b25 datora 42 is zowieso een topstuk, poor mans patek… meschien heeft uw breitling fatique
Zie breitling topic voor deze discussie.
Mensen komen in dit topic om lekkere deals te scoren.
En als je er dan toch bent… ook graag even Seiko.
Je kunt de Breitling outlet gewoon een appje sturen en dan sturen ze je foto’s van de etalages.
+31 6 57722512
Volgens mij niet. Maar je kan ze wel bellen! Ze zijn heel vriendelijk en willen je echt wel helpen door te vertellen wat ze op voorraad hebben.
Versturen doen ze overigens niet.
Prima foto’s.
Alles staat er duidelijk op, heeft ze goed gedaan!
Heeft de Outlet Roermond ook een site?
Dank! Top!
dit ligt er al maanden
Thnx