Outlet Roermond

Ik ben een man, duidelijk te zien op mijn profielfoto. In deze outfit maak ik die mooie fotos bij de outlet…

6 likes

Heel eerlijk heb niet eens naar je foto gekeken :joy::joy::joy:
Maar is een mooi outfitje,nou snap ik wel waarom ze je een boef noemen :rofl::rofl::rofl:

1 like

Speciaal (korte tijd) gewijzigd door deze discussie. :laughing:

2 likes

Tja gaat idd helemaal nergens over🙄

Dus samenvattend is die SRPF79 daar te bemachtigen voor netto €387 na inschrijving?

Ik kan alleen nergens een site vinden waar ik me dan kan inschrijven en bestellen.
Of moet ik er fysiek heen?

1 like

Er zijn al veel scherpere aanbiedingen geweest voor 200m Seiko duikers met een 4R35/36 erin…

Bv ; Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III - 3026 van Roger_R

De SRPD21K1 voor €240 ! En JA die heb ik nog steeds.

Da’s een turtle. Die vind ik niet mooi.

Die SRPF79 heb ik nog nergens écht goedkoop gezien.
Maar goed, of ik dan online kan bestellen en hoe is me nog niet duidelijk.

1 like

Nee dat kan niet. Heengaan en ter plekke kopen.

Ja dat is persoonlijke smaak :wink:

1 like

Bummer…:angry:

Iemand die weet of @Mieske007 al is gearresteerd?

2 likes

Zou best kunnen. En terecht ook natuurlijk! Ik zou alleen niet echt weten door wie dan? Belastingdienst? Outletpolitie? Modepolitie? :policewoman: :nail_care:

Rob Geus van de Smaakpolitie denk ik :joy:

Ik mag nog 1 telefoontje doen. Dus die besteed ik uiteraard om even op het forum te neuzen…
Over en (op)sluiten.

3 likes

007 krijg je niet zomaar te pakken.

Je moet je inschrijven op de website van de outlet centre. Daar moet je member zijn.

Register

En dan de APP downloaden en installeren, en daar kan je laten zien dat je member bent en dan krijg je gewoon 10% korting.

1 like

Bij Seiko is het voldoende om te zeggen: ‘ik ben member hè’ :sweat_smile:

Die willen wel meters maken idd.

Is de 10% enkel geldig op de dag dat je het account aanmaakt?

Nee hoor, in de app zie je welke kortingen er zijn. Ze vragen of je de app kan openen in de app zit een QR scanner en die scan je bij de kassa en die geeft aan welke korting je krijgt.