Verleidelijk…
Waar is die h gebleven
Sopping is mijn andere hobby
Hier maak ik geen foto’s van
Was er vandaag ook. Aanbod best mèh, ook bij Hour Passion, wat een lelijke Hamiltons, Mido’s, Longines en Tissots. Snap best dat die in het Outlet voor behoorlijk lage prijzen worden aangeboden.
Ik ga vanaf volgende week bij de gemeente roermond werken, kan ik elke dag bij de horloges in de outlet kijken🥳
Omdat je dan ambtenaar bent of omdat je in Roermond gaat werken?
Ik ga als beveiliger werken in het gemeentehuis.
Op de markt in Roermond zitten ook nog 2 pandhuizen waar regelmatig occasion merk horloges worden aangeboden
Breitling gisteren:

Wat is er bij tissot in de aanbieding?
Bedankt voor de duidelijke foto’s!
Held! Bedankt, zitten toch weer mooie Avengers tussen
3k voor een Superocean op rubber… gelukkig die van mij voor €2.250 gekocht in Roermond.
De digitale PRX en een heleboel scheiss
Wat kost zo’n digitale PRX daar?
Ben ik ook wel benieuwd naar! Als hij nog een keer de prijs van €158 aantikt wil ik hem wel
was er afgelopen zaterdag, maar omdat het ding me niet interesseert en het rete-druk was heb ik er niet op gelet…sorry
Poehé… dikke korting op een vrij recent horloge. Je zal maar uitverkoren dealer zijn of je net gebruikte Marinemaster willen verkopen
Zie er als dealer nog maar vanaf te komen voor een fatsoenlijke prijs…ik bedenk me inmiddels wel 2 keer alvorens over te gaan tot aanschaf van een Seiko in het duurdere segment bij een dealer. De kans is groot dat ze met minimaal 30% korting bij de outlet komen te liggen. Met de nadruk op minimaal.
Deze lag er onlangs ook: