Bedankt voor het delen.
Dank voor de moeite die je hebt genomen om de Seiko collectie vast te leggen. Scheelt me weer een rit naar Roermond.
Shit… hij ligt er nog steeds… nog steeds jammer dat het zo ver weg is
Thanks. Ben er vandaag, maar hoef geen foto’s te maken zo te zien
15 - 17 augustus is er weer late night shopping, met extra aanbiedingen. Dit is wat ik zo snel online kon vinden van aanbiedingen.
Breitling in Roermond
Ik zou de outlet gewoon bellen als je er echt belang bij hebt. Ze zullen je vast wel tegenoet komen met het versturen.
Ik mag hopen dat het horloge verkocht is en er niet al 9 jaar ligt. Zijn bericht was uit 2016.
De winkel heeft echt mooie seikos voor hele mooie prijzen.
En die eerste hamilton op de voorgrond is wel heel mooi😍. Ach ja, hier in t noorden hou ik t wel bij windowshopepn🤷
Gewoon kopen, genoeg HF-ers die het wel voor je halen/sturen.
jaja ik ben een noob. Had het helemaal niet gezien:person_facepalming:. Wel grappig dat t je zo snel opviel. Je hebt me echt laten lachen vandaag, dank je wel daarvoor. ik moet vaker naar de datums kijken heb ik alweer door:v:t4:
Leuke spullen in de Seiko prospex kasten. De rooie mm300 heb ik er uit gehaald
Nog praatje gemaakt met de verkopers. Ze krijgen meer en meer exclusieve modellen binnen. Onlangs ook 2 springdrives welke in no time weg waren
Die is nice. Wat vroegen ze er nog voor?
Waarom denk je dat ik die omcirkelde doorheen de prijs . Ik had trouwens ook nog een 10% verjaardagsvoucher
Laat ik het houden dat ik nergens in EU een preowned MM300 kan vinden voor die prijs.
Ik denk dat ie binnenkort ergens te koop staat
Haha je zou het bijna denken hè…
Ben ook wel benieuwd naar die prijs. Geen rare vraag ook van @Apeks…
Prijs is daar in principe altijd -30% en met kaart nog 10% van het bedrag dus in totaal - 37%