Outlet Roermond

Weer top Mieske, dank je wel voor je moeite.

3 likes

en zelfs Avengers van de huidige line up… :flushed:

1 like

Dat viel mij ook al op. Maar zie ook een bordje met pre-owned op de eerste foto. Misschien dat?

2 likes

Zelfs de huidige premier reeks. Maar ik zie de avengers ook in andere fotos bestikkerd…

Mijn avi staat er ook tussen

1 like

:drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Bedankt voor de foto’s!!

Seiko shop:

En de nieuwe aanwinst van mijn zoon(tje) met nog netjes de gebruikelijke 10% extra korting:

Erg leuk voor zijn eerste “echte” horloge.

49 likes

Toppertje,
Kan geen betere hebben als starter
:+1:

3 likes

Gaaf man. Gefeliciteerd voor hem.

Hoe kom je dan aan die extra 10%

3 likes

Die Uenuma staat daar dus nog steeds te lachen.

1 like

We vroegen erna, krijg je als je de app van de outlet download, maar we hoefden hem geeneens te laten zien.
Super netjes geholpen.
Bandje op maat gemaakt, servicekaart netjes ingevuld voor 3 jaar garantie.

7 likes

Held!

1 like

Seiko heeft blijkbaar moeite om van hun 62mas Marinemasters af te geraken.
Sje097is een 1kpcs limited ligt er met een leukere korting dan de sje101. Een extra 10% erbovenop krijgt je inderdaad zo bij Seiko

Dat is dan wel slordig.

2 likes

Daar kan ik ook niet over :sweat_smile:

Erg gewaardeerd, dank je wel​:hugs::+1:

1 like

Ja die ligt er al een tijdje. Heb die zelf gepast en denk er nog regelmatig aan, maar ondanks dat je echt een goede korting tov listprijs krijgt, blijft het een hoop geld.

Wat mogelijk ook een mis match is met het publiek van de outlet… :eyes:

1 like

Ik denk toch dat ze een goed gemengd publiek hebben, sommige duurdere zijn in no time weg.
Zo hadden ze onlangs 3x SLA059 welke meteen weg waren, daarvan zijn er nu 2 op het forum waarvan 1 bij mij

Volgens de verkoper ook af en toe eens een springdrive en die blijven ook geen dagen liggen.
Het ligt eerder aan het horloge dan aan het cliënteel zo lijkt

5 likes

Natuurlijk zal het ook aan het horloge liggen, maar ik bedoel te zeggen; uiteindelijk verkoopt een horloge als iemand van mening is dat het de aangeboden prijs waard is. Aangezien het horloge nog niet verkocht is, blijkt er vooralsnog dus nog niemand die dat bedrag ervoor wilde betalen. Vandaar de “mogelijke mis match” in mijn bericht…

1 like

16 likes

11 likes