Outlet Roermond

In welke outlet verkopen ze die grondwet? En de citaten store, is die nieuw in roermond?
Ik vraag het voor een vriend

1 like

Heel wat posts terug was een aardige Longines update met verse foto’s

Ik zal nu Zondag even langs gaan… Als er specifieke interesse zijn, laat maar weten :slight_smile:

2 likes

Alles graag :rofl:

2 likes

Zouden ze de Monopusher chrono al hebben liggen? :upside_down_face:

… en weer een paar berichten moeten verwijderen. :see_no_evil:

Voor diegenen die maar blijven doorgaan met het telkens weer terugkerende “ik weet het beter” (off topic) gedrag: Onze ervaringenregel is best helder en staat niet ter discussie.

Op ons forum staan we alléén ervaringen toe nav. transacties gedaan op ons forum.

Aankopen daarbuiten, zoals in on- of offline winkeltjes dus niet! Die halen we weg. Ook als het winkeltje onderdeel uitmaakt van een Outlet. Daarbij is het totaal niet belangrijk of de ervaring positief of negatief is, hoewel de eerste categorie er soms wel eens doorheen glipt en de negatieve ervaringen vaak leiden tot “ik vind het ook een waardeloze zaak” waardoor er eerder gevlagd wordt.

Waarom zijn we hier best streng op? Hierom: Klik.

Niet mee eens of vindt je het “keiharde censuur” en/of tegen welke wet dan ook? Uitloggen en iets anders gaan doen. Je bent hier uit vrije wil en er zijn nu eenmaal gedrags- en huisregels! Verdere onderlinge discussies graag via PB, zodat eenieder die hier komt om het te hebben over de Outlet zich welkom blijft voelen.

NB reacties op deze mededeling worden hier verwijderd omdat ze off topic zijn. Je mag me altijd een PB sturen als je er nog iets van vindt…

38 likes

12 likes

Breitling ??

1 like

Nee de Longines chrono monopusher, is net uitgebracht dus zal niet in de outlet liggen

Ik zal toch even binnen gaan… laat u iets weten.

1 like

Hadden ze iets van Alpinist op de blauwe plaat met 3 days op na? Vorige keer was dat de enige nog die ze hadden (± 2 maand geleden). Thanks!

Vandaag even bij hour passion geweest.
Daar lagen o.a. al 2 versies van de nieuwe Longines hydroconquest.

Bij Seiko 2 modellen die mij onbekend waren

14 likes

:+1:t3: thnx

Er ligt hier gewoon een Longines tuxedo!
Toen ik die een.paar jaar geleden wilde aanschaffen was deze echt nergens meer te krijgen.
Dat is echt één van de mooiste Longines’.

1 like

Klopt, die ligt er al een poosje. Ik zag deze al een paar weken op de foto’s langskomen… of …er zijn er nog veel van op voorraad. Mooi hè?
:kissing::ok_hand:t3:

2 likes

Ik zie het nu. Had zelf meer oog voor de zulu’s. Ook erg mooi in het echt.

1 like

Yep, nog steeds een van mijn favorieten. :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ja schitterend van eenvoud. :ok_hand:t3:

Is dit niet het nieuwe model?

image

Apart toch, dat dit al bij de outlet ligt?

4 likes

Yep dat is wat ik schreef dat er al 2 stuks van de nieuwe hydroconquest liggen. De minder gewilde neem ik aan.