Outlet Roermond

Nee denk het niet.

Vorig jaar lagen ze er voor 450-495

De meest recente die ik vond was hij 525

2 likes

Eh?

Dacht dat het over deze blauwe ging.

2 likes

Oh ja er staan twee blauwe alpinisten op de foto.

ƉƩn zo’n 1959 recreation voor 525

En als ik jou volg de GMT (of is die nou zwart)

Daar lees ik 795

Edit: hier staat die voor 795 idd

2 likes

Heb 3 weken geleden een superocean daar gekocht en loopt perfect. Release van het type was 6 jaar geleden.
Zelfde met TAG daar; 2 maand terug 1 gekocht en ook geen enkel issue mee.

Bedankt, deze bedoelde ik idd. Stevig nog… hoopte op onder de duizend lol


Dat is een leuke hoor @MarTime

8 likes

Ook een foto van de blauwe alpinist

8 likes

Laatste keer dat ik wiskunde had lag 795 onder de 1000 :disguised_face:

2 likes

Ow, zag die rode cijfer niet lol
Keek enkel naar de 1200

Doen ze nog die extra 10% bovenop indien jij die member kaart bovenhaalt?

Mooi man. Thnxs voor de moeite… :pray:

Dank je, te duuršŸ˜‰

Nu nog wel. Het gaat mensen er hier om dat de smeeroliĆ«n in zo’n horloge opdrogen en minder goed functioneren, waardoor meer slijtage ontstaat en je over een jaar of twee wel eens problemen zou kunnen gaan ervaren. Allemaal hypothetisch hoor

Ja begrijp ik, dan gaat die even de service in. Het zal met een service beurt toch nog steeds goedkoper uitkomen dan een nieuwe in de boutique te halen.

2 likes

Zo moet je er inderdaad naar kijken :+1:

Enorme sidestep, maar kunnen mensen uit eigen ervaring bestempelen hoe Seiko Prospex horloges zich verhouden in afwerking van kast en wijzerplaat tegenover relatief betaalbare Zwitsers als Oris, Tag Heuer?

Ik ben bijvoorbeeld al een tijdje aan mijn Oris en Squale gewend en zou zo’n Alpinist GMT wel leuk vinden om toe te voegen, maar vrees toch een stukje teleurstelling.

1 like

Waarin?

Rammelende banden, slecht uitgelijnde print, gebrek aan uurwerk middels bijvoorbeeld speling in de kroon of lunette, dat soort zaken. Eerder gehad met Seiko 5, dus benieuwd naar het kwaliteitsverschil.

De waardepropositie oogt prima, maar zoek toch een vleugje bevestiging voor ik de rit naar Roermond waag.

2 likes

Ik draag naast mijn oris en Breitling horloges vaak Seiko. Ik vind ze gewoon goed! De rammelband heeft zijn charme en moet je niet te groot maken. Ik vind de 5-jes wel iets minder, maar mijn monsters, willards etc ben ik weg van.

Vergeet niet, ze maken ook Prospex horloges van een paar K.

Die alpinisten zijn gewoon erg goed. Succes!

1 like

Tudor afgedaan en nu deze… gewoon leuk en robuust!

16 likes