Panerai Only

Er zijn ook prachtige Luminor’s in 42 mm hoor: 392, 537, 688 :yum::heart_eyes:

1 like

De 44mm zijn prima en wat mij betreft de juiste maat. Overigens ook verassend draagbaar, dus zou vooral een keer gaan passen.
Sommige van de 47mm vind ik ook mooi, maar ook voor mij niet echt meer draagbaar. Die komen er dus ook niet. De radiomir in 45mm draagt helemaal makkelijk met name door het ontbreken van de lugs.

Kortom lekker passen en kope wat je mooi vind (staan).

1 like

Ben gek op Panerai :slight_smile:
44mm draagt prima hoor weet ik uit ervaring 47mm vond ik te groot.

1 like

Zoals al is aangegeven is 44mm prima draagbaar door de korte lug to lug afstand. De kast is namelijk niet rond maar heeft de vorm van een kussentje, waardoor ie ook voor de wat kleinere pols goed te dragen is…

2 likes

Door omstandigheden tijdje van de radar geweest maar ga weer meedoen.
Hier mijn Pammetje 009 met vind

ik geweldige dial waar je alleen op kan zien hoe laat het is.

4 likes

Die is wel heel cool.

Yeah!

Dit is apart…pam 065 plt

10 likes

Die is inderdaad wel bloody bijzonder.

verrek, een PAM 065! Die zijn echt heel erg zeldzaam!! :heart_eyes:
Alleen in 2000 uitgebracht, wereldwijd 99 stuks…!
ben als Pammetjes-liefhebber een beetje jaloers… :yum:

Niet mijn pols helaas :smile:

Zo zie je maar. The one trickers te other to show something special.

Idd apart en snap dat ze er maar 99 gemaakt hebben. :slight_smile:

1 like

Panerai Pam 422 versus Speedmaster pro, ofwel 47 mm tegenover 42 mm

Beide vind ik schitterend !!!
Enkele foto’s nu van mijn Panerai. Een cursus fotografie moet ik wel nog volgen.

13 likes

Mijn pols lust alles van 42mm tot 52mm :slight_smile: soms al eens een 40mm maar dat zijn uitzonderingen.
Dus ja, ik draag ook gewoon een speedmaster en vind dat goed staan.
Een Panerai onder de 44mm vind ik dan weer een raar ding.

2 likes

Ik moet toegeven dat dat er niet verkeerd uit ziet! Op foto 2 (de eerste polsfoto, zeg maar) zou ik niet eens zeggen dat het een 47mm horloge is.

Vooruit, ik zal eens een 44mm gaan passen. Alsof er al niet genoeg op het lijstje stond :dizzy_face:

1 like

@XXoF

Even bandje wisselen op een Pam 065.

1 like

Net ook al geplaatst in ‘wat draag je vandaag’, maar toch hier nog even showen.

Eergisteren opgehaald. Had al eerder een 392 gehad, maar merk dat ik Panerai wel heel erg met 44mm associeer, en ik bij de 42mm (hoewel erg mooi) toch het gevoel had dat het hem net niet was. Wellicht zijn het de verhoudingen, wellicht is het enkel iets dat ik mijzelf wijs maak, maar de 312 is naar mijn mening hoe hij hoort te zijn. Erg blij mee. Heb er een OEM alligator en rubberen band bij, en nog een donkerbruine suede BOB band plus Di Stefano alligator band (prachtig!) bij geregeld gisteren, met dank aan @Windhund en de nog altijd gemiste SuperC.

Denk dat ik deze Corrigia band nog bestel, en dan maar even rustig doen met banden :joy:

Altijd hetzelfde bij mij: zodra ik weer een Panerai heb, bestel ik gelijk voor een shitload aan banden… Part of the charm, laten we maar zeggen.

14 likes