Wat betreft de banden erg herkenbaar. Heb er hier veel te veel liggen en wissel eigenlijk veel te weinig. De meeste zijn zelfs nog ongedragen.
Veel plezier met de aanwinst. Wat mij betreft zeker één van de mooiere versies.
Als je wat mooie banden kwijt zou willen, stuur me dan maar even een berichtje. Zit nu helemaal in de zone met het bestellen en kopen van banden, dus maak er gebruik van
Snap ik, enkel heeft het geen zin. Ook weer zonde om ze weg te doen. Toevallig pas een paar foto’s gemaakt van enkele straps. Daarnaast nog een paar alligator exemplaren.
Gelijk maar even een foto van mijn setje Panerai’s:
Oh ja, vind dit ook wel een fijne combi zou dus ook prima op die van jou staan:
Begrijpelijk Zitten prachtige banden tussen. Weet je nog waar de groene (hagedis?) band vandaan komt? De onderste combi is ook top, nubuck alligator?
Yep, alligator nubuck. Komt van die Spanjaard die ook de betere banden voor Ingenieur maakt. Had er nog eentje te goed van hem.
Nee sorry, heb destijds bij veel van de bekendere leveranciers bandjes besteld. Ook gewoon om het verschil eens te testen. Enkel nu geen enkel idee meer van wie wat is. Bij sommige staat het wel achterop de band.
[edit]
de Spanjaard is natuurlijk
http://www.jacobstraps.com
[/edit]
Thanks, ik ga weer lekker speuren
Zit elke keer met positieve verbazing te kijken naar jouw exemplaren. Wat een enorme, diverse en prachtige collectie heb jij bij elkaar gespaard
Dank, heb iig goed mijn best gedaan. Echter zijn de meningen hier thuis verdeeld over het resultaat.
Die alligators zijn wel heel cool…
Ik heb alleen banden van …
Mooi en goed voor een hele schappelijke prijs.
Prachtig
Maakt ook zeker mooie banden!
Gave band die tweede! Waar heb je die vandaan?
Kan iemand mij vertellen of en waarom de E-serie zo bijzonder is onder de PAM?
Staat voor de ‘E’ van Extra bijzonder.
Grapjas, ik zag er eentje ergens aangeboden worden waarbij vermeld werd dat het om de bijzondere E-serie ging. Ik weet niet wat er zo bijzonder is aan de E-serie. Wellicht iemand anders?