Panerai voor beginners

Ik vind Panerai prachtig! :slightly_smiling_face:

Betreft water dichtheid… ik geef daar zelf helemaal niet om. Ik duik niet en zwem niet met horloges… dus :roll_eyes:

1 like

Lekker hoor!

1 like

Heb je het verdikkeme toch eens voor elkaar gekregen dat er watches wordt getalked in één van je topics, Rallef!

5 likes

Heb altijd al een “zwak” voor Panerai gehad,iets wat al in een vroeg stadium zichtbaar was door de interesse en het met plezier dragen van Magrette horloges. Eenmaal dieper in the rabbit hole van de hologerie kom je er snel achter dat je onacceptabel laag op de sociale ladder blijft hangen met een Panerai en ga je maar snel met de meute mee opzoek naar een lame Rolex :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zeker doen @bwatched. Na een week is die gelijk uit je systeem.

G E I N T J E @Erik11 :kissing_heart:

1 like

Dit klinkt erg sneu :disappointed:

3 likes

Die sunburst dial is wel erg tof!

Erg fraai! Voor mij naast de pam 190 de mooiste radiomir.

1 like

zo, kan dit topic nu weer dicht? straks lopen al die stinkerds die nu die groene draadjes lopen vol te blaffen in ons mooie Panerai only topic rond te stieren, daar zit niemand op te wachten

7 likes

Ja stik, nou wil ik ook een 512 :no_mouth::sob:

2 likes

Deal!
Hopelijk is ie

En kan ik weer door met m’n leven.
:kissing_heart:

3 likes

:rofl:

Heb je die Explorer nog? :wink:

1 like

geen rare dingen doen hè

2 likes

:sunglasses:

3 likes

Dju, hij is van kleur veranderd!

1 like

en de GMT wijzer staat niet helemaal goed uitgelijnd :scream:

1 like

:thinking: zal het licht zijn denk ik. Is 2 maanden terug nog bij de horlogemaker geweest.

Panerai…

Nee, de Submersible die ik heb gehad kan je prima naast een MM leggen & dan wint de MM het elke dag. Het enige wat Panerai heeft is 'n coolness factor.

Deze vind ik ontzettend gaaf :+1:

2 likes