Panerai: Wat vindt HF?

Mooi wordt afgewisseld met doorsnee horloges met een pittige prijs…

Maybe it’s all a @Joke :drum:

1 like

Poooohhh das mien merk! :sunglasses::+1:

Heerlijk

Heb er niks mee :grin::grin::grin::sunglasses::sunglasses:

4 likes

Haha dat draagt alleen bij aan de heritage van het merk! Mooie blunder was dat! Panerai is voor mij perfect omdat ze prachtig zijn maar altijd wel ergens een steekje laten vallen.
De afknappers vind ik persoonlijk echt:

-de gecombineerde 9 en small seconds
-De 3 atm van de due
-Het uurwerk van de 318 :stuck_out_tongue_winking_eye: (die zijn geld waard inmiddels geloof ik)
-Het aantal dagen op de dial

Verder,… Genieten!

Edit: 8 days zonder power reserve is ook best onhandig.

1 like

Liever niet heb ik gestemd, maar ik zit ergens tussen de twee buttons in.
Zeg maar dat ik niet naar de eerste de beste horlogewinkel zal rennen voor een Panerai. Waarom?
Er zijn immers andere horlogemerken waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Wel zeg ik erbij dat ik eens een Panerai heb bekeken bij mij aan de keukentafel. Een horlogekennis was op bezoek om als het aan ons lag een uurtje of 6 over horloges te babbelen. Maar er zat ook ander bezoek, die helaas niet een dikke middag over horloges wil kletsen.
Opzich netjes zo’n Panerai, en het horloge is leuk. Maar verder geen vonken van verliefdheid.
Geef me een Baume, of een Longines, dan twinkelen de ogen.

Dat vind ik eigenlijk ook wel.
Ik vind die modellen met die beugel helmaal lelijk, veels te lomp. Maar ieder zijn ding, gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi.

Net zo’n afknapper als airbags in je auto want je hebt nog nooit een aanrijding gehad.

1 like

Geen idee, ik woon in Utrecht, die dingen worden aan de lopende band uit m’n bimmer gejat. 4e setje al ondertussen.

Gecondoleerd.

@Brodie heeft wel een punt. Een crownguard zit er om een reden.

En die van Panerai zijn lekker kenmerkend, ik vind het er wel bij horen.

Het merk heeft een interessante geschiedenis, maar verder is het niet mijn ding.

Heb er niks mee…

31 likes

Altijd nog eens een Radiomir gewild. Komt er nog wel ooit.

3 likes

Ik denk dat diegene die een Panerai bezitten niet snappen dat mensen het niet tof vinden, net als ik, ze zijn gewoon tof, zeker de beugels!

1 like

Fijne dingen die Radiomirs. Hier mijn ex!

4 likes

Ik vind een klein model horloge echt wel mooi, maar om mijn eigen pols blijf ik het er uit vinden zien als een kinderhorloge. Ook ben ik totaal niet het type voor een nette dress watch, en mag het voor mij wat groter en sportiever zijn. Panerai kan ik dus prima waarderen!

1 like

Zou graag ooit eentje toevoegen aan de collectie :heart_eyes: maar is er nog niet van gekomen

1 like

Ieder zijn ding, en dit is de mijne.

9 likes

Ik heb niet gestemd omdat Panerai voor mij enorm dubio is.

Eigenlijk vind ik ze supergaaf. Toffe kasten, erg sporty, masculine en die sandwich dials van Panerai zijn fantastisch!
Topper vind ik de california dials van Panerai, echt ultiem! Die MOET er ooit komen!!

Maar wel pas als ze ‘m in een normaal formaat de fabriek uitrollen, want 47mm wtf??!! :dizzy_face:
42mm kan ik nog overwegen voor een dergelijk horloge, maar liever ergens rond de 40mm. Hoop dat die dag ooit komt!

3 likes