Er is al een 42mm Luminor en zelfs een 38mm.
Beetje haat/liefde hier met Panerai. Ik vind een Luminor mooi om te zien, maar het is niet voor mij. Beetje zoals een Harley Davidson ook heel gaaf is, maar dan wel voor de buurman.
Radiomir vind ik erg mooi, maar te groot. En niet zo mooi op de pols liggen, eigenlijk. Maar er is ook goed nieuws: de huidige Submersible reeks vind ik echt heel gaaf. Ik heb die nog niet in het echt gezien, maar het zou op mijn lijstje van wannahave duikers hoger staan dan een Submariner eerlijk gezegd.
Ik ben een ordinaire fanboy! Ik vind panerai heerlijke horloges. Mijn favoriete modellen (pam233, pam372, pam190) zijn helaas te groot voor mij. Ik heb eigenlijk altijd wel een panerai in de collectie gehad maar nu al even niet. Daar moet zeker weer verandering in komen maar dan wel een voor mij draagbaar model!
Erg veel geld voor wat je krijgt. Ergo aan mij absoluut niet besteed. Proleten merk voor lui die Audi rijden.
Ik ben ook een audi fanboy! 100 punten!
Audi…yuk:face_vomiting:
Hoewel ik er wel eentje zou willen rijden. Want met een Audi heb je van rijkswege ontheffing voor:
- Gebruik van knipperlicht
- Bumperkleven
- Rechts inhalen
- Snelheidslimiet geldt nergens.
- Algemeen schofterig gedrag
Maar met mijn klassieke jaguar ben ik te netjes vrees ik. Maar die ontheffing zou ik ook wel eens willen hebben. Maar om nu dan maar een Audi te kopen
Ah, van die ontheffing had ik geen weet. Dank voor de tip. Ga het is uitproberen dan.
Je hoeft maar een stukje snelweg te rijden en te kijken hoe iedere Audi rijder zich gedraagt. Dan zie je gewoon dat die ontheffing van kracht is
Voor een duur horloge is dat uurwerk niet goed afgewerkt.
Lijkt op een uurwerk wat ik in 1 van mijn Invicta’s heb zitten. Alleen is die meer gedecoreerd.
Ik vind vooroordelen grappig, audi rijder is panerai liefhebber, waat blijf ik dan met een fiatje die net groter is dan een schoenendoos.
Audi koop je gewoon omdat je niet ziet dat een bmw veel beter in elkaar zit en je dus een vergissing gemaakt hebt, toch?
Gezwets allemaal…
Kind Audi koop je omdat je de schijt aan anderen hebt. Sterker nog dat je andere mensen minacht. Je ziet het de hele dag op de weg. Of die Tokkies nu a1 of q8 rijden. Allemaal hetzelfde gedrag…
Klikdeksel terwijl het eruit ziet als een schroefdeksel, van 300m naar 100m waterdicht, geen losse bezel meer (die te vervangen is maar ook duurder om te maken).
Kan nog wel erbij op t lijstje
Je bent nogal overtuigend. Ikzelf ben nooit zo van de vooroordelen. Heb ik meegekregen in mijn opvoeding. Ieder zijn ding uiteraard.
Ik heb een 118 en een 112, ik zou ze niet willen missen.
Haha Ja die klikdeksel dat is me ook wat!
Ik dacht altijd, 44mm veel te groot en te protserig voor mijn bescheiden polsjes.
Totdat ik eens die van @MGS paste, blijkt het horloge veel kleiner te vallen dan ik ook maar had durven te vermoeden.
Wellicht toch iets als eindejaarsaankoop, maar dan wel met een sandwich dial!
Geen vooroordelen maar gewoon wat je ziet op de weg.
Ik heb ook zo mijn ideeën over darkroombezoekers maar of ik ze dan allemaal over één kam scheer?
Joh, wind je niet zo op met je vooroordelen. Maakt het jezelf een stuk makkelijker.
OT:
Oké, ik ga het toch vragen. Meen je dit? Ik zou dit horloge echt veel te groot vinden als dit mijn pols zou zijn.
Ik vind ze mooi maar boven de 40mm gaat het hem niet worden ben ik bang… En met 3 bar WR voor een duikhorloge? Misschien ooit nog de Radiomir.
Nee ik wind mij daar wel over op. Mensen in de Darkroom zijn erg lief maar Audi rijders zijn gewoon egocentrische agressors.
On topic…
Als je smalle pootjes hebt draag je geen Panerai. En 40mm Panerai is een dames horloge …