een belediging voor de echte clowns…
Sorry! Je hebt gelijk! Ik maak het goed met je!
Ik ben zeer benieuwd of die film ook daadwerkelijk eng gaat zijn.
ken er nog een …
Het is maar een film, dus kan ik zoiets nooit eng vinden!
Ooit in de VS een spookhuis bezocht… dat was wel aardig spannend!
Ik heb 5 jaar geleden bij Canevaworld aan het Gardameer de nooduitgang gepakt uit het horrorhuis . Je moest onder de grond het rode lichtpuntje volgen, dit was je hele zicht. Dat terwijl er overal dingen op je af kwamen.
Ik pis alleen in m’n broek van je gifje!!!
New boxershort please!!!
Een boel clowns…en dan is er deze ook nog
Dat was een echte killerclown!
Die van tegenwoordig zijn maar matig in acteren…
Yup…one scary mf-er indeed!
Heb het zelf ook nooit zo op clowns gehad…vond ze eigenlijk sowieso maar eng
Waar ging dit draadje nu ook alweer over???
Het boek vond ik in ieder geval matig…weinig bijzonders. Typisch Stephen King…langdradig of zoals je wilt zeer uitgebreid uitgewerkte karakters, en een fraai (tijds)beeld geschetst van een vriendengroepje in 50s Amerika wat wel weer leuk is. Maar altijd toch wel weer een beetje van hetzelfde eerlijk gezegd (de 10-15 or so SK boeken die ik heb gelezen).
Enfin, je bent er wel ff lekker mee zoet…ik dacht iets van 1100 pagina’s…paperback
De nieuwe film…we gaan het zien…valt sowieso vaak vies tegen tov het boek is mijn eigen ervaring.
Alleen maar. Ik ga niet digitaal lezen, verschrikkelijk. Maar ik deel je mening, zijn schrijfstijl is te sloom om mij echt geboeid te houden.
En de film valt inderdaad vaak tegen tov het boek.
Same here…nog nooit een digitaal ‘boek’ gelezen…vreselijk. Een boek is voor mij iets moois en tastbaars waar ik van geniet. Deze hobby mag dan ook wel iets kosten (tov digitaal lezen), met gemiddeld 1-2 boeken per week kom ik de dagen wel door
Geen idee…
Moet je het boekje van Maarten van Rossem daar eens over lezen.

Patek Philippe is the highest you can get. No discussion.
Dat is dan een discussiepunt want in mijn ogen is het niet het hoogste niveau.

Ik denk dat vele het met mij eens zullen zijn
Ik denk het niet en mensen die al wat langer de wereld van de Haute Horlogerie volgen weten ook dat er horlogemakers zijn die echt wel een stap verder zijn dan Patek
Ik wil niet zeggen dat Patek maar een simpel horlogehuis is,maar heel bijzonder is het niet (afgezien van de specials die ze af en toe uitbrengen zoals de Sky Moon , H Graves cal 89 en G.M Chime)
Er zijn horlogemakers die er een sport van maken om álleen maar dit soort topstukken te maken.

Ik denk dat vele het met mij eens zullen zijn
had vroeger een leraar die reageerde dan met: heb je het al die mensen dan gevraagd?
Laatst een YouTube filmpje zitten kijken van twee ontwerpers, die allebei 1 horloge per jaar bedenken en zelf maken, om in Basel te laten zien.
Soms niet mooi, maar wel gaaf als je die mensen bezig ziet,