Patek-bezitters?

Wow…

1 like

Proficiat! Prachtig

1 like

Hele mooie aanwinst geniet er van!

1 like

Heb er ook 1. Helaas draagt vrouwlief liever haar Tudor 76100. Ding ligt al 2 jaar in de kluis :innocent::hushed:

IMG_4266-600x400

3 likes

Zoals deze…? :hotdog:

yoursign_1

[ ‘modus melig’, sorry hoor… ]

1 like

Welke is dit?

4857J :innocent:

1 like

Bijzonder ontwerp. Ziet er vrij eenvoudig uit. Tegelijk ook wel aantrekkelijk.

Zeker. Prachtig ding!

Ik bewonder haar smaak!

De mijne dan. Ik heb hem ooit gekocht :innocent:

Ha, ik bedoelde dat ze liever die Tudor draagt.:smiley:

3 likes

En dan nog een in de handen hebben gehad?!?

Ga je mond spoelen en dan snel naar de dealert om maakt niet uit welk model in je handen te pakken. :rofl::rofl:

Dan. Dan mag je nog een keer zo een verhaaltje opschrijven als hiervoor. :v:

:beers:

Ik geeft ook niet af op auto’s die ik nig nooit gereden heb… ook zoiets. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Om te weten of je een auto mooi vindt hoef je er niet in gereden te hebben. :wink:
Ik zeg alleen dat ik de meeste Pateks niet mooi vind, daar hoef ik er ook geen voor in de hand gehad te hebben. :sunglasses:

2 likes

:+1:

Maar van een plaatje is toch anders. Ook die auto…
Die kan in het echt tegenvallen of meevallen.

Nog los van het gebruik.

Dus advies go get them wristed man! :v:️:beers:

Deze wijzerplaat heeft wel een redelijke diepte; zelfs 1857m en ook geen rommelig afgewerkte datum. :grinning:

1 like

Ik ben bereid mijn volledige collectie te ruilen tegen 1 Patek !

1 like

Altijd jammer om te zien dat je een mening moet verkondigen terwijl dat juist niet het doel is van dit topic. Een Patek is redelijk zeldzaam. Daarom hoop ik, als ik dit topic open, mooie foto’s te zien, de beweegredenen om tot aanschaf van een Patek over te gaan, verhalen te lezen van de forumleden achter de Pateks etc.
In plaats daarvan ontaard zo’n topic weer in subjectief geneuzel waar het afkraak gehalte erg hoog is.

Laat een ieder in zijn of haar waarde. Of het nu gaat om een Patek of een G-shock van een paar tientjes. Dat maakt niet uit. Een negatieve mening geven is makkelijk maar (meestal) zo onnodig.

2 likes

:joy:

2 likes

Daar heb je wel gelijk in, maar als iemand een ander merk afkraakt hoor je niemand, maar als je wat over een Patek zegt krijg je het halve forum over je heen. Alsof Patek boven alle kritiek verheven is.

Maar laten we er inderdaad geen welles-nietes spel van maken, ik laat het hierbij.

3 likes