Patek-bezitters?

:stuck_out_tongue_winking_eye:

super mooie klok!

ik zou zelf ook niet besparen op onderhoud en reparatie. beter wat meer uitgeven en dan weer een hoop plezierā€¦

baal altijd dat die ppā€™s zo klein zijn, als deze 40mm zou zijn zou ik hem zo kopenā€¦

Dank allemaal voor de reacties.
Ik ben het helemaal met jullie eens!
Hij moet er niet op gaan besparen, maar mocht hij toch besluiten het risico te nemen dan zal ik hem verwijzen naar jullie tips. dank daarvoor.

Ik laat nog wel weten hoe het afgelopen is. Tot nu toe heb ik hem nog niet kunnen overtuigen.

En ja, ze zijn mij idd ook te klein.

1 like

Dan zal ik het ook nog even zeggen: gewoon bij Patek laten repareren.
1500 euro is een koopje om zulk een horloge in perfecte staat te houden.

Ff off-topic - Maar mooie Monster in je profielfoto!

Dank je, ik heb hem alleen net weg gedaan en moest mijn profiel foto nog aanpassen.
Ik heb sinds kort een CBR600 F4i.

Ben benieuwd welke uitleg jij hebt, ik ken er twee namelijk.

Groeten
Rutger

De eerste echt Haags, de tweede Haagsche kakā€¦

Ik woon er niet, maar voor mij de mooiste stad van Nederland ( woon in Delft, qua historische kern heel mooi natuurlijk)

Dat is toch zonder of met genoten onderwijs?

Zoals gezegd ken ik er twee:

  1. Hagenezen zijn geboren in Den Haag en Hagenaars wonen er maar zijn er niet geboren.

  2. Hagenaars zijn geboren op het zand (globaal ten westen van de Laan van Meerdervoort) en Hagenezen zijn geboren op het veen.

Welke waar is weet ik niet maar is ook niet belangrijk. Dat de meiden van ADO de beker tenkoste van Ajax hebben gewonnen is wel belangrijkā€¦ :wink:

Groeten
Rutger

4 likes

Op zich mooi van je Pa dat hij het op zich genomen heeft om voor de toekomstige generaties op een Patek te passen. Nu moet hij inderdaad wel de juiste keuze maken, want met een goedkoop glaasje nu pas jij straks op een frankentek! Het horloge is het waard! De toekomstige generaties zijn het waard :joy::joy:

3 likes

ik mis de PP post van @JTrapman

Is inmiddels verkocht, maar wat een geweldig horloge was dit, zeg. Wel heel erg gemengde reacties op ontvangen :wink:

16 likes

Ja, dat wist ik. Hoopte dat er meer leden zijn met een PP.
Ben je al aan het reizen?

1 like

Nog niet! Wel druk bezig met de voorbereidingen, maar eerst de opleiding afronden :+1:

1 like

Jeroen, ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat je hiermee bedoelt, kun je daar iets over zeggen?

Omdat de Aquanaut een oerlelijk horloge is misschien? :stuck_out_tongue:
(puur persoonlijk vind ik dat natuurlijk. Technisch ongenaakbaar)

5 likes

Er zijn heel duidelijk twee kampen: het ā€˜wat-de-f-wat-een-vreselijk-lelijk-en-onnodig-duur-horlogeā€™ kamp (vertegenwoordigd door @GhentWatch :joy:) en het ā€˜oh-my-god-die-is-geweldigā€™ kamp. Op basis van de reacties die ik op het horloge kreeg, zit er echt niets tussenin, haha.

Maakt mij natuurlijk weinig uit, veel van mijn horloges zijn ā€˜hate-it or love-itā€™ materiaal, maar bij de Aquanaut was het wel erg opvallend!

3 likes

Die Bert1 gedraagt zich echt als een drol in dat topic. Kansloos.

1 like